AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #1 Skrevet 5. juni 2020 Hei Kan man reise til Brno fra Sverige?? Er dette mulig? Jeg er norsk statsborger. Skal på en behandling for 2 dager og skal få et skriv fra den klinikken jeg skal til der det står hvorfor jeg må inn det landet.. snakket med ambassaden i Tsjekkia de sier at Norge er i "grønn" sone og fra 15.juni man kan reise fra norge til tsjekkia. Men problemet er at det går ingen fly fra oslo til tsjekkia derfor tenkte jeg på sverige. Anonymkode: d4a44...ae6
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #2 Skrevet 5. juni 2020 Tjekkia har stengt grensene for turister til nyttår. Anonymkode: 31f8b...90c
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #3 Skrevet 5. juni 2020 Da jeg var i Brno, tok jeg tog fra Wien. Men hvis det er generelle innreiseforbud, hjelper det kanskje ikke. Nå er vel sikkert de fleste lands restriksjoner ikke skrevet i sten, men utvikler seg litt avhengig av egen smittesituasjon og verden generelt. Anonymkode: 77ce3...182
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #4 Skrevet 5. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Da jeg var i Brno, tok jeg tog fra Wien. Men hvis det er generelle innreiseforbud, hjelper det kanskje ikke. Nå er vel sikkert de fleste lands restriksjoner ikke skrevet i sten, men utvikler seg litt avhengig av egen smittesituasjon og verden generelt. Anonymkode: 77ce3...182 Takk for svaret. Når var det du var der? Før Corona? Eller nå i det siste? Ts Anonymkode: d4a44...ae6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå