Gå til innhold

Fått små brune streker på neglen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva er disse små brune strekene på neglen, er det noe jeg må sjekke hos lege? Har hørt man skal ta endringer på neglen litt alvorlig, ettersom jeg ikke har slått meg eller lignende og vet derfor ikke hvor det har kommer fra. 8759C481-03C2-4803-85FA-938745F5F029.thumb.jpeg.a912a5c3f3439193487c1df0031ed18c.jpeg

Anonymkode: 78ef0...32f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan få sånne streker hvis jeg har slått neglen inni noe. De er på en måte småblødninger under neglen og går vekk etterhvert, eventuelt samtidig med at neglen vokser ut

Det er gjerne streker som går på langs av hele neglen man skal bekymre seg for. Det der ser helt likt ut som det jeg har gått flere ganger!

Neglsopp? Tenker vedkommende på det hvite? Er ikke sikker, men har hørt at sånne hvite flekker også kommer av slag på neglen, så tipper du har slått fingeren litt. Ikke alltid man tenker over det heller:) Flyttet noen kasser/jobbet med noe hardhendt i det siste?

Du får holde utkikk og sjekke om de blir større ol. Og dersom du er bekymret er det helt greit å stikke innom legen. Fastlegen sin jobb er jo å sjekke opp både stort og smått

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sånne streker hadde jeg på alle neglene, spurte legen min om det en gang jrg var innom for noe annet, han sa det ikke var noe farlig. Etter hvert gikk det bsre vekk av seg selv, fant egentlig ikke ut hva det var. 

Anonymkode: c461d...dea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...