AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #1 Skrevet 4. juni 2020 Så....... Jeg leier. Jeg har kjøpt meg en del nye sexleketøy og sitter igjen med avslørende pappinnpakning. Hvordan skal jeg kaste det her uten at det blir lagt merke til???? Ikke at de jeg leier med går å roter i søpla men... Anonymkode: 054e7...8a2
Trish Skrevet 4. juni 2020 #2 Skrevet 4. juni 2020 Brenn de i ovnen? Eller klipp i små biter (selv om det er litt jobb). Eller du kan kanskje ta det med og tømme på noe gjenvinningsstasjon. 2
Fioljenta Skrevet 5. juni 2020 #4 Skrevet 5. juni 2020 Eller bare kast dem. Du vil bli overrasket over hvor mange som eier slike leketøy. Kanskje de du leier hos også...
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #5 Skrevet 5. juni 2020 Putt de i posen til restavfall 😅 Anonymkode: e75a0...d31
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #6 Skrevet 5. juni 2020 Ja, klipp det opp Det gjør jeg ofte, da så og si alt kommer med mye unødvendig emballasje. En pakke cornflakes blir til 'ingenting' når du gjør det på denne måten. Tar mye mindre plass i søpla. Jeg gjør det samme med brev med privatinformsjon. River det opp i så små biter at det er uleselig og hiver i papiravfallet Anonymkode: 96546...52c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå