Gjest Tari i.i Skrevet 30. juni 2005 #1 Skrevet 30. juni 2005 Jeg har ikke fast jobb og "hopper" fra oppdrag til oppdrag derfor skal ikke jeg ha ferie i år. I begynnelsen tenkte jeg at det var helt greit, men nå i ettertid tenker jeg at det blir jo fryktelig trist da å ikke ha ferie med mannen og sønnen... Jeg kan jo ikke pålegge de å være hjemme sammen med meg heller... Huff, bare et lite hjertesukk
Ann Forup Skrevet 30. juni 2005 #3 Skrevet 30. juni 2005 jeg ved hvordan du har det, er selvstændig næringsdrivende og skal på messe i august og er langt ifra færdig med alle produkterne jeg skal ha med mig så nix ferie på mig i år øv altså.
Gjest skindeep Skrevet 30. juni 2005 #4 Skrevet 30. juni 2005 Trenger ikke dra på ferie for å ha det gøy. Ta med deg sønnen og mannen ned på stranda, eller i parken, eller på båttur en ettermiddag og bare KOOOS dere! (prøver å trøste :trøste:)
jubajuba Skrevet 30. juni 2005 #5 Skrevet 30. juni 2005 Å jeg kjenner meg igjen... :o Men som Skindeep sier....nyt alle små stunder og ting dere kan gjøre i nærmiljøet. Pakk ned masse god mat og dra på tur. Lag selskap i hagen, og ferier alle de stundene du kan, og drit i alt som ikke må gjøres av husarbeid og bruk tiden på mann og barn. Håper du får en flott sommer med mange gode minner likevel jeg.
Gjest Tari i.i Skrevet 1. juli 2005 #6 Skrevet 1. juli 2005 Takk for oppmuntrende ord :-) Nå ser jeg ikke så mørkt på det! Håper dere får en fin sommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå