Gå til innhold

Har noen prøvd DHT mot håravfall og tynt hår?

Anbefalte innlegg

Gjest lillemy36
Skrevet

Jeg skla prøve nå.... Prøvd alt av vitaminer... 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du fortelle litt om det?

AnonymBruker
Skrevet

Ja nysgjerrig på hva det er, jeg sliter med håravfall åså 😊 

Anonymkode: e089b...ae0

Gjest lillemy36
Skrevet
På 5.6.2020 den 0.22, Candiru skrev:

Kan du fortelle litt om det?

Google det.... Det finnes hvis dht sprøyter man får i hodebunn også. Jeg mister så sykt mye hår og håret er Pistrette... Føler meg som en uteligger i utseende noen ganger.... Off... Må alltid ha håret i strikk... 

Skrevet
3 minutter siden, lillemy36 skrev:

Google det.... Det finnes hvis dht sprøyter man får i hodebunn også. Jeg mister så sykt mye hår og håret er Pistrette... Føler meg som en uteligger i utseende noen ganger.... Off... Må alltid ha håret i strikk... 

Jeg googlet, men der finner jeg bare at man IKKE vil ha DHT da det er dette som fører till hårtap.

AnonymBruker
Skrevet

Mitt hår er så tynt at jeg ikke kan ha det i strikk en gang, setter det opp med en spesiell klype.  Ølgjær hjelper på vekst og jeg har ikke hatt så langt hår som jeg har nå på 20 år men det blir ikke tykkere. Sjekk om du trenger jern, er du jernfattig mister du enda mer hår. 

Anonymkode: 91d20...538

Gjest lillemy36
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mitt hår er så tynt at jeg ikke kan ha det i strikk en gang, setter det opp med en spesiell klype.  Ølgjær hjelper på vekst og jeg har ikke hatt så langt hår som jeg har nå på 20 år men det blir ikke tykkere. Sjekk om du trenger jern, er du jernfattig mister du enda mer hår. 

Sjekket alt av vitaminer i mange mange år... Ikke noe hjelper o. Jeg tar ekstra tilskudd... Har også prøvd Hair care som det også er øl gjær i, de har hjulpet litt men så detter det av igjen.... Har bestilt dht piller fra utlandet nå. Håper det hjelper.... Noen her prøvd og dra til en hør klinikk? 

Gjest lillemy36
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff 😪😪😪

Skrevet

Nisim skal nøytralisere det, men du snakker om arvelig hårtap nå? 

Gjest lillemy36
Skrevet
5 minutter siden, Candiru skrev:

Jeg googlet, men der finner jeg bare at man IKKE vil ha DHT da det er dette som fører till hårtap.

Jeg mente dht blocker 

Gjest lillemy36
Skrevet
3 minutter siden, Emet skrev:

Nisim skal nøytralisere det, men du snakker om arvelig hårtap nå? 

Nisim har jeg også prøvd. Hjalp ingen ting. Dht blocker piller skal vist funke.. 

Det er enten arvelig hårtap jeg har eller angst og depresjon somgjør det 

Skrevet
4 minutter siden, lillemy36 skrev:

Nisim har jeg også prøvd. Hjalp ingen ting. Dht blocker piller skal vist funke.. 

Det er enten arvelig hårtap jeg har eller angst og depresjon somgjør det 

Tatt en tur til legen din? Jeg vet ikke mye om dette, men å finne ut den konkrete årsaken bak er nok lurt, kanskje har legen din en plan eller noen å henvise til? 😃

Om du mister mest på issen er det muligens arvelig hårtap, altså da har de Dht blokkene vært riktig. Men er du tynn jevnt over andre grunner? Vet ikke, men sånn jeg forstår det. Huff ja det ble vel mere rotete enn til hjelp 😊

Gjest lillemy36
Skrevet

Har hvert masse hos fastlege med det. Jeg skal prøve dht blokkere nå. Og hjelper ikke det så skal jeg få legen til og henvise meg til en hår spesialist. 

Jeg blir seriøst sykt deprimert av dette håret. Jeg føler meg stygg og fæl, det går inn på psyken og ikke minst selvtilitten 😪

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Emet skrev:

Tatt en tur til legen din? Jeg vet ikke mye om dette, men å finne ut den konkrete årsaken bak er nok lurt, kanskje har legen din en plan eller noen å henvise til? 😃

Om du mister mest på issen er det muligens arvelig hårtap, altså da har de Dht blokkene vært riktig. Men er du tynn jevnt over andre grunner? Vet ikke, men sånn jeg forstår det. Huff ja det ble vel mere rotete enn til hjelp 😊

Legene gjør ingenting, har nevnt for sikkert 5 forskjellige leger at jeg unormalt tynt hår men de bare ser rart på meg. 

Skrevet

Hva med parykk? 😮 da kan du få penere hår enn du noengang har hatt! 😄 de kan være orntelig fine. Og med parykk så bekymrer du deg mindre for hårtapet under, og da hjelper det på psyken åså. Sier ikke at det er det eneste alternativet men noe å teste? 

• 7 måneder senere...
Gjest lillemy36
Skrevet
Emet skrev (På 9.6.2020 den 0.44):

Hva med parykk? 😮 da kan du få penere hår enn du noengang har hatt! 😄 de kan være orntelig fine. Og med parykk så bekymrer du deg mindre for hårtapet under, og da hjelper det på psyken åså. Sier ikke at det er det eneste alternativet men noe å teste? 

Er bare det å ha råd til så mange tusen i året som jeg ikke får dekt...  Hehe ellers hadde jeg gjort dette for lenge siden 🤪🤪

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...