Gå til innhold

Hva er det beste bakeriet i Oslo?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Et sted man kan sette seg ned å spise en kanelbolle, med kaffe til. 

Anonymkode: 4df35...53b

• Liker 1
Skrevet

Halvorsens conditori er min favoritt. :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, SPOCA skrev:

Halvorsens conditori er min favoritt. :) 

Min favoritt også

Anonymkode: b4f22...678

Skrevet

Det er et nytt bakeri på Aker Brygge som heter Kveitemjøl, det ser skikkelig bra ut! 

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke det Pascals, som det er laget tv-serie om? Går på tv. 

Ligger i en litt luguber adresse, Tollbugata, men er et veldig fint konditori der kjendisene handler. Men det er kanskje et rent konditori? Har faktisk ikke lagt merke til om de ikke har ting som boller og brød. Kanskje det bare er kaker og slikt.

Anonymkode: 016c9...aec

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ligger i en litt luguber adresse, Tollbugata, men er et veldig fint konditori der kjendisene handler. Men det er kanskje et rent konditori? Har faktisk ikke lagt merke til om de ikke har ting som boller og brød. Kanskje det bare er kaker og slikt.

Jo, det er mer et konditori, ja. Så er det ikke så hyggelige lokaler, jeg ville hverfall ikke satt meg ned der med en kanelbolle og kaffe. Tror ikke de selger kanelboller, heller. Går vel mer i fancy kaker og champagne

• Liker 1
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tollbugata er ikke så veldig "luguber" på dagtid, men Pascal har et større konditori/spisested som ligger på Drammensveien vis a vis Slottet (Rett ovenfor UD) også.  

Uansett er Halvorsens min favoritt også! ;) 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Åpent bakeri som har flere filialer rundt om i byen. Nydelige bakervarer og deilig kaffe.
Godt brød har og kjempegode bakervarer og en aldeles njudelig kaffe mokka -men dessverre er filialene litt ukoselige etter min mening.  

Anonymkode: 427c6...65f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 4.6.2020 den 22.10, AnonymBruker skrev:

Et sted man kan sette seg ned å spise en kanelbolle, med kaffe til. 

Jeg blir skuffet hver gang, uansett hvor jeg har kjøpt solskinnsbolle, kanelsnurr eller rosinbolle 🙁  Mine hjemmebakte slår "knock out" på et hvilket som helst bakeri 😉  Skal jeg sette meg ned noe sted med en kaffe og noe søtt til, så kjøper jeg meg heller en kakebit.  Kake og kaffe inntas helst på  L'ardoise i Thereses gate, veldig sjarmerende og koselig sted. Halvorsens conditori var favoritt før i tiden, men mistet dessverre sjelen når de pusset opp/ gjenåpnet...  

Anonymkode: 19804...efd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg blir skuffet hver gang, uansett hvor jeg har kjøpt solskinnsbolle, kanelsnurr eller rosinbolle 🙁  Mine hjemmebakte slår "knock out" på et hvilket som helst bakeri 😉  Skal jeg sette meg ned noe sted med en kaffe og noe søtt til, så kjøper jeg meg heller en kakebit.  Kake og kaffe inntas helst på  L'ardoise i Thereses gate, veldig sjarmerende og koselig sted. Halvorsens conditori var favoritt før i tiden, men mistet dessverre sjelen når de pusset opp/ gjenåpnet...  

Anonymkode: 19804...efd

Jeg kan komme hjem til deg da😀.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Åpent bakeri,Halvorsen og Pascal 

Anonymkode: 5ce10...605

AnonymBruker
Skrevet

Handwerk i Botanisk Hage har gode bakverk og saftige sveler. Og ikke minst nydelige omgivelser.

Anonymkode: f6328...d14

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

United Bakeries på Karl Johan.

Anonymkode: 812f8...405

Skrevet

Kanelbollene til WB Samson er skikkelig gode. Ellers så liker jeg BIT sine veldig godt. 
Pascal og Halvorsens er konditorier som ikke har gjærbakst. 

Sjekk ut Talormade ved Storo for sinnsyke doughnuts forresten 😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bit glemte jeg,de er veldig gode 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Bit glemte jeg,de er veldig gode 

Allltfor dyr synes jeg, 92 kr for en bitteliten baguette, da velger jeg heller la baguette.

Anonymkode: f44d1...90e

AnonymBruker
Skrevet

Baker Hansen, for der har de gode glutenfrie varer.

Anonymkode: 5a5de...7cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...