Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurte på om nokon her har meldt seg inn i tysk ebay? det er vel trygt å gi opplysningar via desse sidene? og kostnadsfritt dersom ein ikkje skal selga og evnt kjøpa noko?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, det er trygt.

Tyske ebay blir som de andre ebay'ene.

Er du medlem av ebay.com feks så kan du bare logge deg på med samme brukernavn og passord på de tyske sidene.

Skrevet

eg kjem meg ikkje inn, det står noko om at eg må venta på at eit passord kjem i posten? tek dette virkelig så lang tid?

Skrevet

Hmmm... ikke tatt tid når jeg har registrert meg ihvertfall.

Jeg fikk logget meg på på ebay.de nå (hadde ikke prøvd de sidene før..), registrerte meg på ebay.com (usa sidene)

Mener jeg var "oppe å gikk" med en gang.

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Kom også rett inn på både ebay.co.uk og ebay.de. Registrerte meg opprinnelig på de amerikanske ebay sidene. Har aldri vært borti noe om passord i posten. Synes egentlig det høres litt suspekt ut....

Skrevet

ja, det sto ein plass at eg fekk noko å posten om ca 2 dagar eller noko sånt, og når eg prøver logga meg inn så står det at eg må skriva ein kode eg har fått via email, men eg har kun fått ein mail der det står sånn betingelsar som eg har godkjent for å melda meg inn...

Skrevet

Prøvd å registrere deg på ebay.com?

Skrevet

Er det dyrt å sende ting fra ebay.com/co.uk/de?

Skrevet

no har eg heller registrert meg på www.ebay.com. Det gjekk jo med eingang! Men det eg også lurte på var paypal..Er dette trygt og kva må eg oppgi? Og korleis betalar eg via dette?

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet
Er det dyrt å sende ting fra ebay.com/co.uk/de?

Dersom du kjøper noe mener du? Det kommer an på hvor selgeren er i verden(ebay er ikke en butikk men en auksjonsside ala qxl)+ at enkelte selgere kan finne på å selge billige varer også ta blodpris i porto og ekspedisjonsgebyr. Det lønner seg å spørre selgeren på forhånd så slipper du slike overraskelser.

Skrevet
no har eg heller registrert meg på www.ebay.com. Det gjekk jo med eingang! Men det eg også lurte på var paypal..Er dette trygt og kva må eg oppgi? Og korleis betalar eg via dette?

Paypal er trygt. Du må oppgi personopplysninger og et kontonummer du har et Visa kort f.eks knyttet til.

Da betaler du ved å bruke mottaker sin email som referanse og så når du betaler så blir det som å dra Visa i utlandet. Koster vel 1,- med dnb nor ihvertfall.

Se på paypal.com for mer info.. Funker fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...