Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Nå som det er sommer og bikinisesong, er det å shave bikinilinja et problem for meg. Får alltid røde "kvise" lignende prikker nedentil. Noen tips til å bli kvitt dette og få en myk, plettfri bikinilinje? 

Anonymkode: 49953...467

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selve bikinilinjen tar jeg med epilator. Da ser området "lysere" ut i bikini :) Ellers anbefaler jeg rfsu sin ingrown hair cream som har eksfolierende egenskaper, den har gjort underverker for meg. Det hender at jeg også bruker grovt dopapir til litt fysisk eksfoliering også (men dette er som regel oppå selve venusberget) 

Anonymkode: 65aa4...581

• Liker 2
Skrevet

Jeg smører med reseptfri hydrokortisonkrem fra apoteket etter barbering. Null nupper, og klør ikke 🙂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lar det være nuppete. Jeg vil heller kose meg i sola, bade og fokusere på p ha det koselig. Finnes så mange forskjellige folk at de driter Inge du har mellom beina. 

Anonymkode: 714bd...a9c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp veet voks striper for bikini linjen

Anonymkode: a9dac...188

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp større bikinitruser. Finnes mange typer som har litt lengre ben som dekker godt. 

Anonymkode: dbe51...009

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vokse bikinilinjen selv eller hos hudpleier, eller fjerne hårene med laser

Anonymkode: f65fb...585

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Klapp inn antibac rett etter du har tørket deg etter dusjen.  Det er bakterier som forårsaker kviser, desinfiserer du etterpå unngår du nupper. Svir bittelitt i 5 sek.  Gjort dette i årevis og har aldri nupper lengre.

Anonymkode: 9e0d9...c96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...