AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #1 Skrevet 4. juni 2020 Hva gjør dere men hunden når hunden din dør? Lar dere alt bli igjen hos dyrlegen eller tar dere med aske hjem og begraver den hjemme? Eller tar dere med asken og strør det utover ett sted? Tar dere med urne i stua? Eller hva gjør dere? Anonymkode: 7df10...d9a
Ulven Skrevet 4. juni 2020 #2 Skrevet 4. juni 2020 Vi har separatkremert alle våre, og de står i bokhylla.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #3 Skrevet 4. juni 2020 Noen gjør sikkert alt det du nevner her. Jeg har også lest at noen har stoppet ut hunden når den har dødd... Det får bli opp til hver enkelt hva de velger å gjøre, men jeg tror nok de fleste tar farvel hos dyrlegen. Anonymkode: cc4b3...28d
KillerKitty Skrevet 4. juni 2020 #4 Skrevet 4. juni 2020 Man kan få asken i et kjede, i tillegg til urnen. Tror jeg skal gjøre det ♥️
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #5 Skrevet 4. juni 2020 Dyrlegen kom hjem til oss og avlivet han der, så ble han gravlagt i hagen. Anonymkode: 4f997...ba5
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #6 Skrevet 4. juni 2020 Jeg har latt dyrlegene ta seg av kroppen. Sjelen er borte, jeg trenger ikke det skallet. Men jeg har forståelse for de som ønsker å få med seg urnen hjem. Kondolerer hvis det er så at du har mistet eller vet du skal miste hunden din ❤️ Anonymkode: ad96d...26f
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #7 Skrevet 4. juni 2020 Den første ble begravet i hagen, den andre er i en urne i bokhylla. Han døde tidlig på året i fjor og vi skulle egentlig begrave ham på hytta i løpet av sommeren, men så er det liksom så godt å bare ha ham her. Anonymkode: 847cb...4e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå