Gå til innhold

Er det drøyt å ligge med bestekompisen til han jeg lå med sist?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor drøyt er det å ha sex med begge to? Han andre vil og jeg kunne også gjort det, men samtidig synes jeg selv jeg går litt langt om jeg gjør det.

Anonymkode: f3b8e...639

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ville jeg ikke gjort. Mulig unntak om det var en slik total største kjærlighet noensinne-greie. Men det høres ikke slik ut. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Veldig drøyt, faktisk ganske tøssete. 

Anonymkode: 3b812...64e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje litt drøyt, ja. Noen vil kanskje si : "you go, girl!", "knull hvem du vil!" osv
De vil jo bli "buksvogre" om du ligger med begge to.. Spørs om det blir sett positivt på...
Men i noen miljøer er det kanskje stas

Anonymkode: 71869...98c

AnonymBruker
Skrevet

Knull dem annehver gang. Mest rettferdig.

Anonymkode: ae7fb...873

• Liker 1
Gjest Warrior
Skrevet

Hvorfor skulle det være drøyt hvis det bare er sex? Ikke greit hvis du hadde datet eller vært sammen med han du knulla først selvfølgelig. 

AnonymBruker
Skrevet

Har gjort det selv i mine yngre tøsedager, dvs 20-23 års alder. Ville ikke gjort det igjen.

Anonymkode: 34a35...072

AnonymBruker
Skrevet

Gjør det du vil! Hvis det bare er sex ( litt mer komplisert, hvis det blir noe mer)

Ingen hadde reagert, hvis det hadde vært en mann som hadde gjort det. 

Anonymkode: 9d761...446

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dama som samboeren min datet en kort periode før han traff meg ble overtatt av bestekompisen hans. Kompisene delte leilighet da, så hun flyttet bare over i det andre soverommet. Classy...😂 

Anonymkode: 6ba52...669

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Unngå det. Ikke så gøy å finne ut at kompisene sitter og sammenligner erfaringene med deg i senga. Og ja, de gjør nemlig det, vær trygg😏

Anonymkode: 4fc5c...7f5

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje litt drøyt, ja. Noen vil kanskje si : "you go, girl!", "knull hvem du vil!" osv
De vil jo bli "buksvogre" om du ligger med begge to.. Spørs om det blir sett positivt på...
Men i noen miljøer er det kanskje stas

Anonymkode: 71869...98c

Men er vel mer drøyt av kompisen enn av ts isåfall... 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dama som samboeren min datet en kort periode før han traff meg ble overtatt av bestekompisen hans. Kompisene delte leilighet da, så hun flyttet bare over i det andre soverommet. Classy...😂 

Anonymkode: 6ba52...669

Og så fortsatte de likevel å være venner? 

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor drøyt er det å ha sex med begge to? Han andre vil og jeg kunne også gjort det, men samtidig synes jeg selv jeg går litt langt om jeg gjør det.

Anonymkode: f3b8e...639

Kommer vell helt an på hva du og de ønsker å oppnå. Om du virkelig har lyst til å ha sex med begge, og det er helt uaktuelt med noe seriøst med dem, samtidig som du for dem kun er en lettvint relasjon, blir forhåpentligvis ingen såret eller føler seg sveket. 

Så bør du nok da regne med at mange i den "kretsen" vil synes det gjør deg mindre aktuell som partner, men det er kanskje ikke en problemstilling uansett? 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du lever livet og ikke bryr deg om hva folk tenker om deg så synes jeg du skal gjøre det. Det er kun du som styrer ditt liv, og livet er kjipt og brutalt nok ellers om man ikke skal måtte leve et begrenset liv som styres av hva andre tenker og tror. 

Med det sagt har jeg vært i lignende situasjon, men målet mitt var aldri å bli et "felleshull". Han første var vel et typisk ONS som jeg egentlig bare ville glemme. Det var full og dertil elendig sex. Han andre var jeg småforelsket i og trodde det var gjensidig. Vi gikk for fort frem, og han ble veldig avvisende etter at sameiet var et faktum. Jeg visste ikke at disse to var kompiser før etterpå, og det hele virket egentlig (etterpå) som om det var en form for konkurranse og underholdning.

Fikk plutselig spm fra venninner om jeg virkelig hadde ligget med begge osv, enda jeg ikke hadde sagt et ord til de. Ble ikke bedre av at jeg traff en gutt jeg virkelig likte, han var selvfølgelig venn med disse guttene og ble påfallende avvisende etterhvert, sikkert fordi han hadde fått høre av disse at jeg hadde "vært på" de. 

Jeg slet veldig med selvfølelsen i ettertid. Følte meg som et ludder, en uten selvrespekt, at hele hjemstedet mitt trodde jeg hadde sex med alle. Ryktene går, og folk glemmer aldri. Sånn er det dessverre.

Hvis du er tøffere enn meg og ikke lar sånne ting ødelegge for deg så syns jeg du skal gjøre det du vil. Man lever kun en gang! 

Anonymkode: 59d5e...141

Skrevet

Dette er så vanskelig å svare på. For det er helt håpløst for oss å kunne uttale oss om hvordan vennskapet mellom de to er. 

Men hva om du spør denne karen? 

En venninne spurte meg om hva jeg tenkte om hun gikk på samme fyr som jeg hadde vært bortpå. For min del var det null stress, men syntes jo det var fint å bli spurt sånn i tilfelle jeg hadde hatt følelser for han eller noe 😊

Skrevet

Ingen forpliktelser til noen av dem, alle er fri og uten forhold - jeg ser ikke problemet bortsett fra om du vet at det vil skape splid mellom dem. Da bør du kanskje heller la være.

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du lever livet og ikke bryr deg om hva folk tenker om deg så synes jeg du skal gjøre det. Det er kun du som styrer ditt liv, og livet er kjipt og brutalt nok ellers om man ikke skal måtte leve et begrenset liv som styres av hva andre tenker og tror. 

Med det sagt har jeg vært i lignende situasjon, men målet mitt var aldri å bli et "felleshull". Han første var vel et typisk ONS som jeg egentlig bare ville glemme. Det var full og dertil elendig sex. Han andre var jeg småforelsket i og trodde det var gjensidig. Vi gikk for fort frem, og han ble veldig avvisende etter at sameiet var et faktum. Jeg visste ikke at disse to var kompiser før etterpå, og det hele virket egentlig (etterpå) som om det var en form for konkurranse og underholdning.

Fikk plutselig spm fra venninner om jeg virkelig hadde ligget med begge osv, enda jeg ikke hadde sagt et ord til de. Ble ikke bedre av at jeg traff en gutt jeg virkelig likte, han var selvfølgelig venn med disse guttene og ble påfallende avvisende etterhvert, sikkert fordi han hadde fått høre av disse at jeg hadde "vært på" de. 

Jeg slet veldig med selvfølelsen i ettertid. Følte meg som et ludder, en uten selvrespekt, at hele hjemstedet mitt trodde jeg hadde sex med alle. Ryktene går, og folk glemmer aldri. Sånn er det dessverre.

Hvis du er tøffere enn meg og ikke lar sånne ting ødelegge for deg så syns jeg du skal gjøre det du vil. Man lever kun en gang! 

Anonymkode: 59d5e...141

Jeg tenker det du skriver her er noe av det viktigste for TS å ha i bakhodet. Slike relasjoner, og inntrykket andre får, kan ha mye å si for selvfølelsen og en kan bli mindre aktuell for forhold for en del potensielle partnere. 

Som nevnt over; det handler nok mye om hva TS ønsker å oppnå med relasjonen. 

Skrevet

Altså, vi menn har ikke noe tilsvarende "venninnekode." Slik sett er det ikke noe krøll og tull det blir av det.

Men du kan ikke unngå risikoen for at samtalen dem imellom innebærer tema "sånn, nå har jeg også vært der. Hvem er neste vi skal bytte på?" Så jeg ser ikke for meg at noe ekteskap er det første den ene eller den andre av disse kompisene kommer til å tenke på når det kommer til deg. 

Skrevet

Det er en uting å fly rundt i samme vennekrets. 

Skal man ha flere sexpartnere og gjøre det på best mulig måte, så unngår man mennesker som kjenner hverandre. 

• Liker 2
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

du er vel ikke bestekompis med han ? 

Du er heller ikke i noe forhold? Jeg tror det skal/bør gå bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...