Gå til innhold

Renser dere Dolche Gusto-maskinen av og til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gjort det en del ganger og det blir jo bare vannrenssøl over alt når en ikke har en slik kapsel inni, så jeg
gikk over til å fortsette rensen med den siste kaffekapselen i. Det ser ikke vakkert ut det som lander i koppen,
men det renser da systemet i maskinen i alle fall. Så fikk jeg øye på en liten ting som skulle plasseres der
kapselen var og har forsøkt å få tak i en slik uten hell. Ingen renser sine maskiner virker det som? Butikkene har
ikke dette og hadde ikke hørt om at det fantes heller. Hvordan renser du din DG-maskin for å unngå sølet?
Eier du en slik en som dette? 
31vrpAVKt8L.jpg 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det det den er til ja😂😂🙈

Anonymkode: bdda8...661

• Liker 1
Skrevet

Ja...ikke det andre. ;) 

Skrevet

Det ble ikke noe søl hos meg, selv om jeg ikke hadde noe annet inni. Satte koppen helt oppunder.

• Liker 2
Skrevet

Du må ha en veldig veloppdragen maskin, Zenobia. :fnise:  Min er i sin aller beste trassalder.

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Du må ha en veldig veloppdragen maskin, Zenobia. :fnise:  Min er i sin aller beste trassalder.

Mulig den fikk god oppdragelse da jeg brukte varmtvannet til noe annet enn kapsler. (Solbærtoddy-pulver) Du kan jo prøve med å bare ta litt om gangen? :Nikke:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg renser min når den blinker oransje (skal skje etter så å så mange kopper). Bruker den dingsen ja 😆 Her fulgte den med. 

Jeg vet at det selges gjenbrukbare kapsler på ebay, kanskje det funker? Er og sikker på at jeg har sett de i butikk i Norge, men husker ikke hvor. (Mulig elkjøp). 

Anonymkode: 96828...658

Skrevet

Jeg skal nok få tak i en selv om den kan komme til å bli dyr, spesielt kjøpt fra utlandet.
Jeg mener...en liten plastdings burde ikke koste Så mye syns jeg.

18 timer siden, Zenobia skrev:

Mulig den fikk god oppdragelse da jeg brukte varmtvannet til noe annet enn kapsler. (Solbærtoddy-pulver)
Du kan jo prøve med å bare ta litt om gangen? 

Jeg har testet det også. Her er det fin spredning i alle retninger. ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Bruker sånn avkalkning en sjelden gang iblandt. kjøper på elkøp eller kaffekapselen.no

Anonymkode: 84bf0...91e

AnonymBruker
Skrevet

Det fulgte med en sånn til min 😅 Har aldri rensa maskinen, men bruker nesten maskinen mer til varmt vann enn kaffekapsler :P 

Anonymkode: 29ecd...a44

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg renser min når den blinker oransje (skal skje etter så å så mange kopper). Bruker den dingsen ja 😆 Her fulgte den med. 

Jeg vet at det selges gjenbrukbare kapsler på ebay, kanskje det funker? Er og sikker på at jeg har sett de i butikk i Norge, men husker ikke hvor. (Mulig elkjøp). 

Anonymkode: 96828...658

Er det derfor den blinker orange? Haha! Nå lærte jeg noe nytt. Trodde det var noe gale med blinklyset. 😂🤣 På tide med en rens da. Hva renser vi med? 

Anonymkode: 40a05...35e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...