AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #1 Skrevet 4. juni 2020 Hei. Jeg har planter i potter ute i hagen. Nå skal det regne og jeg er redd de blir over vannet. Skal jeg ta de under tak eller bare la dem stå? Anonymkode: dbc0f...465
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #2 Skrevet 4. juni 2020 Hvis det ikke er drenering i bunnen så kan det være lurt å ta dem under tak om det pissregner over lengre tid, ja Mange planter liker ikke å stå med mye vann i jorda. Anonymkode: 8e255...a59 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #3 Skrevet 4. juni 2020 Mange utekrukker har hull for drenering i bunn. Evt mulighet for å lage hull. Anonymkode: b2255...d48
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #4 Skrevet 4. juni 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange utekrukker har hull for drenering i bunn. Evt mulighet for å lage hull. Anonymkode: b2255...d48 Ja, men noen planter tåler ikke mye vann, skla man likevel la de stå fordi potta har drenering? Anonymkode: dbc0f...465
Million Skrevet 4. juni 2020 #5 Skrevet 4. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, men noen planter tåler ikke mye vann, skla man likevel la de stå fordi potta har drenering? Anonymkode: dbc0f...465 Noen planter blir stygge av regn, som f.eks en del petunia. Blomsterhodene klapper sammen og råtner. Har du ingen slike planter, så ville jeg latt de stå og få regn på seg naturlig. Så sant drenering i pottene er i orden da, som nevnt ovenfor. Vannet må få renne ut.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #6 Skrevet 5. juni 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, men noen planter tåler ikke mye vann, skla man likevel la de stå fordi potta har drenering? Anonymkode: dbc0f...465 Dette ble litt for dumt. Hvis du har planter som ikke tåler mye vann, så sier det vel seg selv hva du bør gjøre. Eller? Anonymkode: b2255...d48 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå