Gjest BRO0KEN Skrevet 30. juni 2005 #1 Skrevet 30. juni 2005 Jeg gjorde ende på det.men gråter. Jeg er ikke i stand til leve i løgn. Bevisst løgn. Men jeg gråter. Kan hende pga av lettelse eller at jeg begynte elske--- I går så jeg en dame som ammet sin baby. Tenk om det var henne jeg såret... uten at hun vet. Han vil inne andre. Jeg makta det ikke.mer Vente på tlf, hans ståkuk, hans liv. Nei----
Gjest Milah Skrevet 30. juni 2005 #2 Skrevet 30. juni 2005 Skjønner at det er vanskelig. Men det står respekt av at du tok til fornuften, og avbrøt foholdet! Sorgen går over. Neste gang treffer du en mann som ikke er gift, og kan gi deg det du fortjener.
Gjest lilletroll Skrevet 1. juli 2005 #3 Skrevet 1. juli 2005 Gratulerer som "the bigger person" og en :trøste: til deg. Vet at du ikke kan ha det lett nå.
Cata Skrevet 1. juli 2005 #4 Skrevet 1. juli 2005 Forstår godt at du gråter, for brudd er vondt - uansett grunn. Men det blir bedre etterhvert, og nå har du tross alt gitt deg selv sjansen til å finne en som bare er din, en gang i fremtiden når sårene har grodd.
monja Skrevet 1. juli 2005 #6 Skrevet 1. juli 2005 Vet akkurat hvordan du har det. Synes du var tøff som tok det store steget jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå