Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle kunnskapsrike babyentusiaster! Jeg har en baby som akkurat har tatt 5 mnd-vaksinen. Jeg lider tydeligvis veldig av den fryktelige ammetåken, så jeg kan faktisk ikke huske noen reaksjon fra 3 mnd-vaksinen. Da hadde vi uansett ikke noe styr på noen ting, så vet ikke om jeg hadde registrert at noe hadde vært unormalt uansett. Men nå har vi kommet litt mer inni ting, og baby har stort sett glad og fornøyd og lett å legge (dagens siste blund er alltid litt utfordrende, men får som regel fint). I kveld har baby vært veldig mye mer urolig enn vanlig. Jeg regner med det er reaksjon fra 5 mnd vaksinen fra i dag morges, men vil likevel høre med dere:

Har dere opplevd uro hos baby etter 5 mnd vaksine? Hvor lang tid gikk det før det gikk over? 
...og forresten dere: tusen takk for masse god kunnskap og erfaringer som blir delt her. 

Anonymkode: 140f0...c83

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er en av bivirkningene fra vaksinen ja. De jeg har hørt dette fra har sagt at det har vart 3-4 timer. Noen får feber, men selv om de ikke får feber kan de ha ubehag i kroppen. For de aller fleste er det over dagen etter vaksinen er tatt. 

Anonymkode: 46690...28c

AnonymBruker
Skrevet

Svært lite reaksjon på 3 mnd vaksine, masse reaksjon på 5mnd.

Anonymkode: d7c9d...82c

Skrevet

Fikk 5 mnd vaksine for 3 dager siden . Dag 1 hadde han 38,7 i feber på kvelden og dag 2 ekstra klengete og sov dårlig.  Idag har ting vært tilbake til normalen :)

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svært lite reaksjon på 3 mnd vaksine, masse reaksjon på 5mnd.

Anonymkode: d7c9d...82c

Hvilke type reaksjon da? 

Anonymkode: 140f0...c83

AnonymBruker
Skrevet

Gi paracet. 

Anonymkode: b7427...cd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...