AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #1 Skrevet 4. juni 2020 Hallo Jeg lurer litt på hva folk ville gjort i denne situasjonen? Jeg er nemlig usikker på om jeg burde hatt handlet annerledes. Jeg og treåringen var i parken med sparkesykkel idag. Det er det en skateboard bane som en liten gjeng guttunge brukte med sine sparkesykler. De var kanskje fire stk på rundt 10-12 år. Dattera mi ville også opp på den banen og satte seg ned for å vente til de var ferdige.. vi satt der max to minutter før guttungene stakk videre. Vi gikk bort til banen, og siden hun kun er tre år, tør hun selvsagt ikke stå ned bakkene alene og trengte litt hjelp og støtte. Det går ikke akkurat unna 😅 Men så etter to minutter kommer da guttene tilbake på banen. Banen er max en meter bred og den går rundt, så ingen kan egentlig stå i veien for det kan skje ulykke. Vi hadde da valget mellom å nekte å flytte oss så de måtte hoppe av banen, eller at vi fjernet oss. Jeg valgte å flytte oss, og forklarte at guttene kanskje ikke var ferdige med banen. Hun forstod jo det selvsagt.. Og her er jeg usikker. Burde jeg ropt ut at "nå bruker hun banen her, så enten får dere kjøre et annet sted eller vente til vi er ferdige" eller gjøre som jeg gjorde? Banen er jo rund da, så det sier jo seg selv at de ikke kan kjøre en hel runde uten å måtte stoppe opp pga oss. Men samtidig dro de jo og kom tilbake uten å ta hensyn til at noen andre var der. Hva hadde du gjort? Anonymkode: d6d2d...f30
Belima Skrevet 4. juni 2020 #2 Skrevet 4. juni 2020 Jeg hadde gjort som deg. Synes ikke en på tre år har noe på en sånn bane å gjøre. De er oftest laget for at unge/ungdom som skater eller scooter skal ha et sted å være. Vi har en bane her jeg bor som delvis er finasiert av innsamlede midler av ungdommen selv. Skatere og scootere er jo "hatet" der "vanlige" folk oppholder seg. Ett sted må de kunne leke seg disse unge/ungdommene uten at småbarn er "i veien". 16
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #3 Skrevet 4. juni 2020 Jeg hadde flyttet meg. Tenker en treåring er like fornøyd med å bruke sparkesykkelen bortover på tur og at skateboardområdet er mer beregnet på guttenes aldersgruppe. Anonymkode: 8583e...0af 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #4 Skrevet 4. juni 2020 Jeg hadde også flyttet meg. En skatepark er for folk som kan bruke det. Skaper bare farlige situasjoner med småbarn der Anonymkode: 86cd0...20e 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #5 Skrevet 4. juni 2020 Ok godt jeg gjorde riktig 😅 følte det blir så teit å si ifra fordi hun er jo alt for liten egentlig! Anonymkode: d6d2d...f30
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #6 Skrevet 4. juni 2020 Skateramper er regnet for ungdommer. Akkurat som at lekeplasser er regnet for småbarn. Jeg tror ikke du hadde flyttet deg om det kom en gjeng med 12-åringer og skulle leke på lekeplassen mens 3-åringen din brukte den Anonymkode: 2e636...48f 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #7 Skrevet 4. juni 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skateramper er regnet for ungdommer. Akkurat som at lekeplasser er regnet for småbarn. Jeg tror ikke du hadde flyttet deg om det kom en gjeng med 12-åringer og skulle leke på lekeplassen mens 3-åringen din brukte den Anonymkode: 2e636...48f Åå haha godt eksempel 😊 Føler meg litt teit som spør, men jeg er ekstremt konfliktsky av meg og kan kanskje fremstå ltit for lavmælt og forsiktig. Det har bedret seg litt etter jeg fikk barn, og venninnen min har hatt det på samme måte, men hun sa at det går seg til.. Anonymkode: d6d2d...f30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå