AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #1 Skrevet 4. juni 2020 Hadde SA uke 7 i mai, og venter nå på mens. Første dag med blod i graviditeten var 3.mai, men verste dag med blødning,smerte og klumper var 8.mai. Blødde til 13.mai. Første gang jeg har vært gravid, og var veldig tungt å miste. Har sett at flere skriver at man skal regne SA som mens, men mener man da første dag med blod? Når vi du mensen tilbake etter SA, og hvor fort ble du gravid igjen? Ventetiden er så lang... Testet hcg for et par uker siden, og har hatt UL, så alt var ok etter det. Også testet etter EL, og fikk positiv test 24. og 25.mai. Kjedelig å vente 😕 Anonymkode: aa15b...9c6
anonym5 Skrevet 4. juni 2020 #2 Skrevet 4. juni 2020 Sidan du fekk positiv el-test i forrige veke burde vel mensen komme snart, alt etter kor lang lutealfase du har🙂 Eg fekk påvist MA i april, min første graviditet, og fekk mensen nøyaktig 4 veker etter medisinsk abort. Ligg ellers på 30-32 dagars syklus. Fekk mensen igjen i dag etter første nye prøverunde. Lett å kjenne på ein desperasjon etter å bli gravid igjen når ein har mista, men dessverre lite anna å gjere enn å fortsette å prøve😔 Lykke til🌸
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #3 Skrevet 4. juni 2020 Takk for svar! føler godt med deg 😞vi får bare smøre oss med tålmodighet ja, selvom det er vanskelig. lykke til, til deg også🌼 Anonymkode: aa15b...9c6
vegasus Skrevet 4. juni 2020 #4 Skrevet 4. juni 2020 Utifra testene dine vil jeg tippe du er ca 9 dpo nå, og da burde du få mensen enten iløpet av helgen, eller tidlig til uken. Med mindre du er gravid igjen. Jeg hadde SA i april, og ble gravid igjen med en gang, så jeg fikk aldri mensen igjen etter SA. Er nå 8 uker på vei 😊
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #5 Skrevet 4. juni 2020 Jeg hadde en SA med litt rester som ikke kom ut. Fikk to runder tabletter uten at det hjalp, måtte vente 9 uker på mensen. Anonymkode: 7eb0d...fe6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå