AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #1 Skrevet 4. juni 2020 Du som har en utdannelse, men som har endret bane, hvorfor gjorde du det? Eller byttet til noe helt annet! Ble det bedre? Hva gjorde du med lønn/økonomi når du omskolerte deg? Vil så gjerne lese noen solskinnshistorier om dere som har turt å bytte! Anonymkode: af6c4...e4f
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #2 Skrevet 4. juni 2020 Jeg jobbet i apotek. Er utdannet apotektekniker og deretter farmasøyt. Ble ufattelig lei av apotekjobben som bare handler mer og mer om salg. Tok noen nettstudier innen regnskap, økonomi og administrasjon og jobber i dag med kundebehandling i en større bedrift som er rettet mot helsesektoren. Anonymkode: 51611...117
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #3 Skrevet 4. juni 2020 Jeg jobbet i et byggefirma hvor jeg byttet jobb på grunn av mobbing og helseplager. Jeg var ganske ung så det var kanskje ikke så vanskelig økonomisk for meg som for andre med hus og barn. Det var likevel tøft å gå fra en relativt god lønn til å bare klare seg på studielån. Jeg måtte da kutte alle utgifter, selge bil osv. Etter 5 tøffe år var jeg ferdig utdannet sykepleier og angrer ikke et sekund. Anonymkode: 0a082...542
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå