AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #1 Skrevet 4. juni 2020 Prøver å bli gravid. Hadde eggløsning en gang i perioden 23-26 mai. Har i de siste dagene hatt mye murringer i livmor, på en måte et slags press, og utfloden er tyntflytende , men innimellom noe slimete, dog tynt slim. Brystvortene er også blitt ømme. Noen som har hatt lignende symptomer når gravide, eller er dette med større sannsynlighet (med bakgrunn i det jeg nevner..) heller tegn på at mens er på vei? Vet at ingen her kan vite om jeg er gravid eller ei, men begynner å bli en Stund siden forrige graviditet og husker ikke hvilke tegn jeg hadde da, så er bare interessert i å høre hvordan det var for dere da dere var gravide:) Anonymkode: 8ee92...54e
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #2 Skrevet 4. juni 2020 Jeg har aldri utflod mellom eggløsning og mens. Kun hatt sånn utflod du beskriver der de 2 gangene jeg var gravid + mye murringer i livmor 🤞 Anonymkode: 20947...266
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #3 Skrevet 4. juni 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri utflod mellom eggløsning og mens. Kun hatt sånn utflod du beskriver der de 2 gangene jeg var gravid + mye murringer i livmor 🤞 Anonymkode: 20947...266 Så oppløftende å høre!:) vi kan jo håpe at det samme gjelder for meg:) ellers er jo en annen mulighet at jeg ikke har hatt eggløsning ( som jeg har trodd) , tross mye stikking og slim i eggstokker på de overnevnte datoer + at datoene passer med syklus forøvrig.. men at jeg altså ikke hadde det og at kroppen prøver å få ny eggløsning. Men da hadde jeg kanskje heller kjent stiklinger i eggstokker 🤔 nå er det bare murringer i livmor , ømme brystvorter + den utfloden da. flere erfaringer mottas med takk;) Anonymkode: 8ee92...54e
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #4 Skrevet 4. juni 2020 Jeg hadde ingen utflod, kun litt blod. spotting på ikm. Anonymkode: 3ee93...67d
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #5 Skrevet 8. juli 2020 Et veldig godt råd fra meg er at vi er så enormt forskjellige fra oss kvinner til kvinne. Du bør. Ikke være redd for det du ser i trusa di heller når eggløsningen er i gang. Det er noe av det friskeste tegnet på at du er fruktbar og at eggene dine venter på en sædcelle hvis du tar en finger når du ser sånn seigt utflod som du kan dra i mdd fingrene så har du ABSOLUTT en fruuuuuktbar follikel altså eggcelle som errr så klarrrr for å befruktes. MEN ikke genk for mye på det. Ser det ut som en rar farge lukter det får det deg til å klø så dra til apotek eller ring fastlegen din. Det er ikke farlig og spørre Det slimete seige utflodet er faktisk der for å dra sædcellene mot egget ditt når du har sex. Kroppen er et under! Skapt av gud💝 de kan leve i opptil 6 dager før egget ditt melder sin ankomst og. Ooog mange sædceller gjemmer seg i sånne bitte små kroker som du og jeg har opp mot livmorhalsen der de venter på egget. Søk opp gravid på netflix er en helt fantastisk dokumentar om oss. Kvinner når vi blir befruktet! Anonymkode: fbe09...c9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå