Gå til innhold

Lovehandles

alertmeshe

Anbefalte innlegg

Startet bevege meg for en stund tilbake da midjemålet hadde blitt såpass at jeg følte meg ekkel! Går turer hver morgen i ulendt terreng, og blitt mer forsiktig med hva jeg dytter i meg. Ser at det har hjulpet frempå magen, men det såkalte sideflesket/bakflesk eller lovehandles skjer det ikke noe med. Er frustrerende. Må jeg bare fortsette gå ned i vekt for å ta knekken på dette fettet? Det sitter skikkelig virker det som!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du må være streng på kosthold, glem alt som heter godteri. At det skal være kosen din, snu om det om til at næringsrik mat i riktig mengde er kosen. Etterhvert lærer hjernen din dette.

Glem tullet med å spise LITT Godteri i helgene, da ødelegger du alt. Turer er fint det, men kostholdet er viktigst.

Skal du ned i vekt må kostholdet justeres. Skal du stramme opp det slappe så må du trene styrketrening med skikkelig vekter, 2-3 ganger i uken. Så skaff deg kompetanse av noen som virkelig kan det.

Anonymkode: 43573...d88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det er ned i vekt generelt :) Du kan ikke velge hvor du mister fett fra. Jeg får "heldigvis" love-handles først, og når jeg går ned i vekt så forsvinner de. Men er ikke garantert at selv om man legger på seg et sted først, så forsvinner det først. 

Anonymkode: 21150...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 6/4/2020 at 8:52 PM, AnonymBruker said:

Du må være streng på kosthold, glem alt som heter godteri. At det skal være kosen din, snu om det om til at næringsrik mat i riktig mengde er kosen. Etterhvert lærer hjernen din dette.

Glem tullet med å spise LITT Godteri i helgene, da ødelegger du alt. Turer er fint det, men kostholdet er viktigst.

Skal du ned i vekt må kostholdet justeres. Skal du stramme opp det slappe så må du trene styrketrening med skikkelig vekter, 2-3 ganger i uken. Så skaff deg kompetanse av noen som virkelig kan det.

Dette. Det var det eneste som hjalp på mine. Nå ønsker jeg ikke lenger sukker og godis, og jeg var tidligere fullstendig avhengig (vi snakker daglig kos). Det tok omtrent seks måneder før jeg merket at jeg hadde mer lyst på grønnsaker og frukt enn godis, men det gikk til slutt og nå synes jeg til og med det lukter skikkelig sært av alt av prossessert godis! 

Anonymkode: 0c366...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette. Det var det eneste som hjalp på mine. Nå ønsker jeg ikke lenger sukker og godis, og jeg var tidligere fullstendig avhengig (vi snakker daglig kos). Det tok omtrent seks måneder før jeg merket at jeg hadde mer lyst på grønnsaker og frukt enn godis, men det gikk til slutt og nå synes jeg til og med det lukter skikkelig sært av alt av prossessert godis! 

Anonymkode: 0c366...7f0

Samme her, eneste jeg har spist av "godteri" siste 6årene, er iskrem av og til på sommeren. Ellers et kakestykke på bursdag, jul og 17.mai.

Så deilig å ikke være hekta, jeg trenger det ikke lenger. Brukte noen mndr å fjerne dette fra hjernen min, gud så deilig!

Men styrketreningen har gitt meg ny kropp og helse, fin kropp også 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...