AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #21 Skrevet 13. juni 2020 Jeg svetter også mye i ansiktet. Har prøvd stop24 kremen, fungerte noe, men ikke optimalt. Aluminiumklorid fungerte veldig bra. Det kan svi litt når jeg tar det på og jeg kan bli litt tørr i huden (bruker det kun i pannen), men det er så verdt det! Det er en merkelig følelse å føle at jeg er skikkelig varm og er helt sikker på at svetten nå står i pannen min. Men nei. Jeg er varm, men heeelt tørr. Anonymkode: cbed6...3dc
Skinkefaaen Skrevet 13. juni 2020 Forfatter #22 Skrevet 13. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg svetter også mye i ansiktet. Har prøvd stop24 kremen, fungerte noe, men ikke optimalt. Aluminiumklorid fungerte veldig bra. Det kan svi litt når jeg tar det på og jeg kan bli litt tørr i huden (bruker det kun i pannen), men det er så verdt det! Det er en merkelig følelse å føle at jeg er skikkelig varm og er helt sikker på at svetten nå står i pannen min. Men nei. Jeg er varm, men heeelt tørr. Anonymkode: cbed6...3dc Så du bruker deoen i ansiktet?🤔
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #23 Skrevet 13. juni 2020 3 timer siden, Skinkefaaen skrev: Så du bruker deoen i ansiktet?🤔 Bruker stop24krem og den alu-klorid i lysken, jeg. Anonymkode: 1ec6b...86e
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #24 Skrevet 13. juni 2020 4 timer siden, Skinkefaaen skrev: Så du bruker deoen i ansiktet?🤔 Nei. Jeg fant en aluminiumklorid som var beregnet til ansikt, på apoteket. Jeg husker ikke hva den heter. En liten flaske som skulle ut av sortimentet deres så den var på tilbud. Anonymkode: cbed6...3dc
Skinkefaaen Skrevet 13. juni 2020 Forfatter #25 Skrevet 13. juni 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Jeg fant en aluminiumklorid som var beregnet til ansikt, på apoteket. Jeg husker ikke hva den heter. En liten flaske som skulle ut av sortimentet deres så den var på tilbud. Anonymkode: cbed6...3dc Aaah, jeg skjønner
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #26 Skrevet 13. juni 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Bruker også dridase/ditropan. Må opp i 3 piller dagen, men fortsatt tar det ikke all svetten. I tillegg blir blir jeg alltid så svimmel ( to timer) når jeg tar pillene - gjør du? Anonymkode: 1ec6b...86e Jeg tar 1 pille om morgenen og en halv pille om ettermiddagen. Hvis jeg skal noe spesielt tar jeg gjerne litt mer, da jeg alltid blir ekstra svett. Blir aldri svimmel, men blir tørr i huden, så blir en del smøring. Anonymkode: 2485e...180
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå