AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #1 Skrevet 4. juni 2020 Ble dere kvalmne eller fikk diare eller gikk det greit? Anonymkode: a1e1f...c70
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #2 Skrevet 4. juni 2020 Gikk greit de gangrnr jeg var flink til å drikke Biola. Diclocil er hard for magen. Anonymkode: bbe2c...1ef
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #3 Skrevet 4. juni 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gikk greit de gangrnr jeg var flink til å drikke Biola. Diclocil er hard for magen. Anonymkode: bbe2c...1ef Uff, hvor mye biola drakk du? Er ikke akkurat overbegistret for Biola selv... Anonymkode: a1e1f...c70
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #4 Skrevet 4. juni 2020 Jeg fikk underlivssopp av den. Hvis du ikke greier å drikke Biola så får du kjøpt kapsler med de samme bakteriene på apoteket. Anonymkode: ead8c...fb8
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #5 Skrevet 4. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk underlivssopp av den. Hvis du ikke greier å drikke Biola så får du kjøpt kapsler med de samme bakteriene på apoteket. Anonymkode: ead8c...fb8 Ja, det hadde jo vært typisk min flaks. Først en kvisegreie fra helvete i underlivet for så å få sopp som jeg aldri har hatt... Anonymkode: a1e1f...c70
kaffegirl Skrevet 4. juni 2020 #6 Skrevet 4. juni 2020 Dicloxacillin er en helt vanlig smalspektret antibiotika (altså rettet mot bestemte bakterier, og angriper ikke alle), og er helt trygg og vanlig å bruke Men litt mageplager er vanlig, og har selv hatt litt problemer med at kapselen har satt seg fast i halsen, så pass på å drikk nok vann når du tar dem🙈
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #7 Skrevet 4. juni 2020 11 minutter siden, kaffegirl skrev: Dicloxacillin er en helt vanlig smalspektret antibiotika (altså rettet mot bestemte bakterier, og angriper ikke alle), og er helt trygg og vanlig å bruke Men litt mageplager er vanlig, og har selv hatt litt problemer med at kapselen har satt seg fast i halsen, så pass på å drikk nok vann når du tar dem🙈 Ja hvis dere ikke har forstått det til nå så er jeg utrolig pysete når det kommer til å innta antibiotika, reagerer på det meste. Den ene blir jeg sykt kvalm av, en for jeg elveblest av, en for jeg diare av osv. Denne har jeg prøvd en gang før av samme grunn og da gikk det greit, men kjenner jeg stresser... Anonymkode: a1e1f...c70 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #8 Skrevet 5. juni 2020 Må du helt sikkert ha antibiotika? Anonymkode: 5b004...472
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå