AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #1 Skrevet 4. juni 2020 Når jeg gikk på do nå nettopp begynte det å svi når jeg tisset (sexen gjorde ikke vondt) og så hadde jeg litt brunt utflod. Og jeg hadde sex igår, hva kan det være? UIV eller kjønnssykdommer? Kan det brune utflodet være at jeg snart får mensen? (går på p-piller, mn hadde mensen for ett par måneder side) Anonymkode: d3357...d96
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #2 Skrevet 4. juni 2020 Brun utflod kan ofte forklares med mens ja, det er vel det som er mest nærliggende å tro. Men man svir ikke i tissen av mens da. Noe man KAN svi i tissen av, samt få brun utflod av etter sex, er Klamydia. Anonymkode: 868b5...bd9
1234567890 Skrevet 9. juni 2020 #3 Skrevet 9. juni 2020 On 6/4/2020 at 2:56 PM, AnonymBruker said: Når jeg gikk på do nå nettopp begynte det å svi når jeg tisset (sexen gjorde ikke vondt) og så hadde jeg litt brunt utflod. Og jeg hadde sex igår, hva kan det være? UIV eller kjønnssykdommer? Kan det brune utflodet være at jeg snart får mensen? (går på p-piller, mn hadde mensen for ett par måneder side) Anonymkode: d3357...d96 Jeg opplever også at det kan svi en del når jeg tisser etter sex. Men dette er kun et problem de gangene han kommer inni meg. Så min teori er at sæd svir. Man kan jo fort bli litt sår eller få små rifter uten at det gjør vondt under akten, så det kan jo være en mulig forklaring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå