AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #1 Skrevet 4. juni 2020 Jeg har hatt mye vondt i ryggen i det siste og har vært til både MR og CT. Bildene viser at det er et hjørne av en virvel som ser ut til å være brukket av og ligger "løst". Kiropraktor var enig i dette, men jeg venter enda på en legeuttalelse. Jeg fikk litt noia og ble redd for at det kan være skummelt å gå med en sånn løs bit i ryggsøylen. Noen som har opplevd dette? Anonymkode: 0d2d6...319
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #2 Skrevet 4. juni 2020 En radiolog har helt sikkert skrevet en rapport og sendt til henvisende lege. Ville ringt dit og hørt. Uansett, hadde det vært alvorlig ville radiografene som tok bildene tatt direkte kontakt med radiolog da de så bildene og du ville blitt innlagt med en gang. Mest sannsynlig er det normalvariant av anatomisk struktur. Vanlig bifunn Anonymkode: 6488d...2bf 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #3 Skrevet 4. juni 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: En radiolog har helt sikkert skrevet en rapport og sendt til henvisende lege. Ville ringt dit og hørt. Uansett, hadde det vært alvorlig ville radiografene som tok bildene tatt direkte kontakt med radiolog da de så bildene og du ville blitt innlagt med en gang. Mest sannsynlig er det normalvariant av anatomisk struktur. Vanlig bifunn Anonymkode: 6488d...2bf Ja, det har du sikkert rett i. Ringte Aleris i dag, men de sa det kan gå en uke før noen ser på bildene og skriver rapport. Kiropraktor beroliget meg iaf på at det ikke er farlig å gå med dette.. Må ha vært der en stund da jeg ikke har skadet meg i det siste. Anonymkode: 0d2d6...319
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå