AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #1 Skrevet 4. juni 2020 Mener villaområdet ikke blokkbebyggelsen. Anonymkode: a389b...51b
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #2 Skrevet 4. juni 2020 Nei. Men det er klart at de som kjøper eneboliger i dette området nå, har penger. Anonymkode: 232bf...8b8 2
spinner Skrevet 5. juni 2020 #5 Skrevet 5. juni 2020 Skøyenåsen har vært vestkant på østkanten i hvert fall siden 80 tallet. Når det er sagt har jeg bare kjent svært hyggelige mennesker derfra.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #6 Skrevet 5. juni 2020 4 timer siden, spinner skrev: Skøyenåsen har vært vestkant på østkanten i hvert fall siden 80 tallet. Når det er sagt har jeg bare kjent svært hyggelige mennesker derfra. Nær sagt alle villaområder på østkanten, bortsett fra de i Groruddalen og i Mortensrud/Holmlia-området, smykker seg med tittelen "østkantens vestkant" - jeg har også hørt det om steder som Hasle og Abildsø (men stort sett fra de som bor der selv) På østkanten er det kun Nordstrand og Bekkelaget som kvalifiserer som sossete, det er en høyre- og FrP-bastion de luxe. Anonymkode: 1bd3f...c80 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #7 Skrevet 5. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nær sagt alle villaområder på østkanten, bortsett fra de i Groruddalen og i Mortensrud/Holmlia-området, smykker seg med tittelen "østkantens vestkant" - jeg har også hørt det om steder som Hasle og Abildsø (men stort sett fra de som bor der selv) På østkanten er det kun Nordstrand og Bekkelaget som kvalifiserer som sossete, det er en høyre- og FrP-bastion de luxe. Anonymkode: 1bd3f...c80 Gjør de? Har aldri hørt dette begrepet om andre områder enn Nordstrand, Bekkelaget og Ljan. Til ts: nei, skøyenåsen er ikke sossete. Anonymkode: 93de5...a2d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå