AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #1 Skrevet 4. juni 2020 Hei! jeg er 17 år gammel og fikk et jobbtilbud som jeg takker ja til nå på mandag. Arbeidsgiver sa han skulle sjekke i løpet av tirsdag når jeg skal komme for opplæring fordi det er 8 nye. Jeg venter å venter å venter på telefon eller sms men har ikke fått noe beskjed enda og snart er det 4 dager siden. Jeg blir helt gal, jeg er så ivrig til å starte å komme i gang! Jeg skjønner ikke hvorfor det tar så lang tid å kontakte meg, burde jeg sende melding? Er så redd for å virke masete men blir helt urolig og bekymret.. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: b2c9d...b7e
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #2 Skrevet 4. juni 2020 Send en melding i morgen hvis du ikke har fått noe svar Anonymkode: 9709b...b1f
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #4 Skrevet 4. juni 2020 3 minutter siden, IkkeAnonymBruker skrev: Hva slags jobb er det? jobb som medarbeider hos burgerkjeden MAX Anonymkode: b2c9d...b7e
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #5 Skrevet 4. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Send en melding i morgen hvis du ikke har fått noe svar Anonymkode: 9709b...b1f Tenker å gjøre det.. men vil ikke virke masete heller. blir bare så utrolig bekymret Anonymkode: b2c9d...b7e
IkkeAnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #6 Skrevet 4. juni 2020 Just now, AnonymBruker said: jobb som medarbeider hos burgerkjeden MAX Anonymkode: b2c9d...b7e Jeg jobbet som medarbeider hos Burger King da jeg var rundt din alder Sjefene har ofte litt av en kabal å legge opp med mange unge ansatte og deltidsarbeidere, og det kan bli litt surrete til tider. Der er det bare å pushe på med en melding hvor du prøver å oppklare litt. Ingen skam i det! 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #7 Skrevet 4. juni 2020 3 minutter siden, IkkeAnonymBruker skrev: Jeg jobbet som medarbeider hos Burger King da jeg var rundt din alder Sjefene har ofte litt av en kabal å legge opp med mange unge ansatte og deltidsarbeidere, og det kan bli litt surrete til tider. Der er det bare å pushe på med en melding hvor du prøver å oppklare litt. Ingen skam i det! Ok, tusen tak for svar Jeg tenker enten å kontakte dem i morgen eller på mandag, for det er slitsomt å vente på beskjed hele dagen lang i flere dager nå... Ts Anonymkode: b2c9d...b7e
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #8 Skrevet 4. juni 2020 Nå har du mast med 2 tråder her inne...skjerp deg. Klarer du ikke ta kontakt så bør du revurdere om jobb er noe for deg. Anonymkode: 63bb7...fa1 3
IkkeAnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #9 Skrevet 4. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Nå har du mast med 2 tråder her inne...skjerp deg. Klarer du ikke ta kontakt så bør du revurdere om jobb er noe for deg. Anonymkode: 63bb7...fa1 Skjerp deg selv, TS er bare 17 år og det er naturlig å bli litt stressa når man er helt i startfasen av arbeidslivet som tenåring. 15
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #10 Skrevet 4. juni 2020 Akkurat nå, IkkeAnonymBruker skrev: Skjerp deg selv, TS er bare 17 år og det er naturlig å bli litt stressa når man er helt i startfasen av arbeidslivet som tenåring. Såpass må en på 17år klare. Anonymkode: 63bb7...fa1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #11 Skrevet 4. juni 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har du mast med 2 tråder her inne...skjerp deg. Klarer du ikke ta kontakt så bør du revurdere om jobb er noe for deg. Anonymkode: 63bb7...fa1 Eh, hva får deg til å snakke slikt til meg? Jeg klarer selvfølgelig kontakt men jeg sa som sagt at jeg ikke ønsker å virke masete og spurte her inne om noen råd. Ærlig talt hva er galt med deg? Det er så unødvendig å skrive sånt dritt. Anonymkode: b2c9d...b7e 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #12 Skrevet 4. juni 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har du mast med 2 tråder her inne...skjerp deg. Klarer du ikke ta kontakt så bør du revurdere om jobb er noe for deg. Anonymkode: 63bb7...fa1 Herregud, så unødvendig svar. Blir så irritert av sånne gretne sure folk som deg. Istedenfor å være så frekk i kjeften kunne du bare la vær å skrive. Og man kan skrive 1000 innlegg her hver dag om man ønsker. Ærlig talt, har du aldri vært en nervøs tenåring i din første jobb eller ? Anonymkode: b2c9d...b7e 4
Gjest Blondie65 Skrevet 4. juni 2020 #13 Skrevet 4. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eh, hva får deg til å snakke slikt til meg? Jeg klarer selvfølgelig kontakt men jeg sa som sagt at jeg ikke ønsker å virke masete og spurte her inne om noen råd. Ærlig talt hva er galt med deg? Det er så unødvendig å skrive sånt dritt. Anonymkode: b2c9d...b7e Jeg er helt enig at det er unødvendig å være uhøfllig - noe den som skrev til deg var. Men neste gang, ikke lag flere tråder. Det er sykt irriterende med repeterende tråder om samme tema.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #14 Skrevet 4. juni 2020 1 minutt siden, Blondie65 skrev: Jeg er helt enig at det er unødvendig å være uhøfllig - noe den som skrev til deg var. Men neste gang, ikke lag flere tråder. Det er sykt irriterende med repeterende tråder om samme tema. Men det er ørten tusen tråder om samme tema over alt her inne, om de er skrevet av samme person eller ikke hva bryr det deg om en skriver tre tråder på rappen?? Anonymkode: 33573...eb7 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #15 Skrevet 4. juni 2020 3 minutter siden, Blondie65 skrev: Jeg er helt enig at det er unødvendig å være uhøfllig - noe den som skrev til deg var. Men neste gang, ikke lag flere tråder. Det er sykt irriterende med repeterende tråder om samme tema. Sånt må man bare tåle i et slikt forum.. Anonymkode: b2c9d...b7e 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #16 Skrevet 4. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sånt må man bare tåle i et slikt forum.. Anonymkode: b2c9d...b7e Hele forumet skal handle om at du ikke gidder å kontakte arbeidsgiveren din når du lurer på noe? Lær deg å ta ansvar, du er jo snart 18år. Skal love deg at arbeidslivet er beinhardt i stedet for å gå på skole, det må du tåle å bli snakket hardt til. Uten at du hylgriner å løper av gårde. Så, voks opp. Ta ansvar, ikke sjekk med andre hva som er greit. Anonymkode: 63bb7...fa1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #17 Skrevet 4. juni 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har du mast med 2 tråder her inne...skjerp deg. Klarer du ikke ta kontakt så bør du revurdere om jobb er noe for deg. Anonymkode: 63bb7...fa1 Det er nok endel flere tråder h*n har startet om dette, ja.. Men 2 stk kanskje bare i dag, ja. Skjønner ikke at h*n ikke bare kan skrive i en av de allerede opprettede trådene. Anonymkode: c53d3...e14
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #18 Skrevet 4. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hele forumet skal handle om at du ikke gidder å kontakte arbeidsgiveren din når du lurer på noe? Lær deg å ta ansvar, du er jo snart 18år. Skal love deg at arbeidslivet er beinhardt i stedet for å gå på skole, det må du tåle å bli snakket hardt til. Uten at du hylgriner å løper av gårde. Så, voks opp. Ta ansvar, ikke sjekk med andre hva som er greit. Anonymkode: 63bb7...fa1 Dette er ikke arbeidslivet, det er et forum på nettet. Ingen av oss er pålagt å vise ts "the real world" ved å være frekke og sure. Vi kan alle ha godt av å være hyggelige mot hverandre. Anonymkode: 33573...eb7 3
Gjest Blondie65 Skrevet 4. juni 2020 #19 Skrevet 4. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det er ørten tusen tråder om samme tema over alt her inne, om de er skrevet av samme person eller ikke hva bryr det deg om en skriver tre tråder på rappen?? Anonymkode: 33573...eb7 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånt må man bare tåle i et slikt forum.. Anonymkode: b2c9d...b7e To innlegg for å si det samme ...? Tror du at du er den eneste som lager ny tråd om samme tema med en ny vinkling? Dette er en uting fordi det spam'er forumet med doble poster. Det er rett og slett dårlig forumkultur og debattskikk. Forøvrig: Hvis det er ørten 17-åringer som sitter denne uken og venter på en SMS som skulle kommet på tirsdag har jeg nok gått glipp av noe. Dessuten er vel ikke det at det allerede er ørten tråder her noe argument mot at man ikke lager to om samme tema? Eller ...?
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #20 Skrevet 4. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hele forumet skal handle om at du ikke gidder å kontakte arbeidsgiveren din når du lurer på noe? Lær deg å ta ansvar, du er jo snart 18år. Skal love deg at arbeidslivet er beinhardt i stedet for å gå på skole, det må du tåle å bli snakket hardt til. Uten at du hylgriner å løper av gårde. Så, voks opp. Ta ansvar, ikke sjekk med andre hva som er greit. Anonymkode: 63bb7...fa1 Herregud, hva er problemet ditt? Skal ikke det her være et forum hvor man kan spørre om råd? Jeg er kun 17 år gammel og du er så sykt respektløs. Hvis det er så vanskelig å være hyggelig så la være å svar.. Jeg skriver kun her fordi jeg ønsker råd med folk av mer erfaring ikke for å bli rakket ned og snakket stygt til. Anonymkode: b2c9d...b7e 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå