Gå til innhold

Demonstrasjoner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var vel folk som demonstrerte i biler på en lang rekke? Kan ikke si at det er verre enn disse?

Men alle demonstrasjoner er tull under pandemi

Anonymkode: 447df...802

8ac3b4c66aa8478d8f3884ffdce7f009-8ac3b4c66aa8478d8f3884f.thumb.jpg.24d87d268383db6863c658b89b44a08f.jpg_111974239_freedom_976getty.jpg.979996443985db11e0b847e29ba507a2.jpg

Det var ekstremt mange demonstrasjoner uten biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"De sier jo selv at smitten har gått ned og de skal åpne samfunnet helt om ikke så lenge, så hva er forskjellig mellom i morgen og 14 dager ?"

Don't fuck with a Norwegians day off, afternoon at the beach, busy shopping day, night out to eat... But heaven forbid a protest (that's a week late) be carried out...

Jeg syns vi skal dra uansett. Det er jo nettopp det en protest er. De prøver å tie oss og bruker korona situasjonen som dekke

"Staten prøver bevisst å drepe engasjementet ved å skylde på Korona. Det er flere hundre tusen mennesker som er i arbeid, på strender og kjøpesenterene.
Politiet bør kanskje fjerne folk fra disse stedene først før de ber en markering for rettferdighet skal reduseres til 50 personer."

🤦‍♀️ Mister totalt troen på menneskeheten når jeg leser der inne, det er jo konspirasjonsteorier over en lav sko av de som skal delta, jeg lurer bare på hva de sier om smitten tar seg opp og familiemedlemmer av dem dør som følge av at de skal være rebeller. Da er det sikkert staten og myndighetene som har skyld i det også. Massesuggesjon er skumle saker og viser hvor enkle vi mennesker er.

Anonymkode: 8bab1...4df

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei av at klovner skal importere identitetspolitikk og sosiokulturelle problemer fra USA og gjøre disse allemengyldige i Norge og andre deler i Europa, som om USA og Norge deler samme historie, politikk, kultur og sosiale forutsetninger. 

Her om dagen så jeg en diskusjon på Facebook, hvor en nordmann med afrikansk opprinnelse skrev at han var glad for at de ikke hadde tilsvarende problemer i Norge som svarte i USA. Da fikk den stakkars fyren så øra flagra av etniske nordmenn - primært kvinner, som mente seg vite bedre enn han at også politiet her til lands hadde rsistiske tendenser. Han, og hans like, var offer enten de ville eller ikke, og disse velmenende hvite kvinnene kjempet deres sak.

Gudene forby at en stakkars svart nordmann skal få mene noe den saken, det bør han overlate til hans hvite redningsmenn - eller skal jeg si overmenn/kvinner? For snakk om å forminske denne fyren til en dott som ikke kjenner sitt eget beste. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
1 time siden, HalldirV2 skrev:

Jeg er så lei av at klovner skal importere identitetspolitikk og sosiokulturelle problemer fra USA og gjøre disse allemengyldige i Norge og andre deler i Europa, som om USA og Norge deler samme historie, politikk, kultur og sosiale forutsetninger. 

Her om dagen så jeg en diskusjon på Facebook, hvor en nordmann med afrikansk opprinnelse skrev at han var glad for at de ikke hadde tilsvarende problemer i Norge som svarte i USA. Da fikk den stakkars fyren så øra flagra av etniske nordmenn - primært kvinner, som mente seg vite bedre enn han at også politiet her til lands hadde rsistiske tendenser. Han, og hans like, var offer enten de ville eller ikke, og disse velmenende hvite kvinnene kjempet deres sak.

Gudene forby at en stakkars svart nordmann skal få mene noe den saken, det bør han overlate til hans hvite redningsmenn - eller skal jeg si overmenn/kvinner? For snakk om å forminske denne fyren til en dott som ikke kjenner sitt eget beste. 

Herregud. Kvinnfolka som svarte han burde skamme seg😡

Alle de her som absolutt skal herme etter USA er kun ute etter oppmerksomhet. Det må være hovedgrunnen til at de gjør det.

Drittlei.

Endret av Warrior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HalldirV2 skrev:

Interessant. Men det er likevel ikke tvil om at rasismen blomstrer i Norge, om enn ikke like strukturert og systematisk som i USA.

Det er bare å oppholde seg her inne i fem minutter så skjønner man hvor hverdagsrasistiske mange er. Og nei, jeg snakker ikke om gråsoner her, det har vært og er ekstremt mange tråder typ "negre er ekle". De prøver ikke å skjule rasismen en gang eller pakke den inn i antydninger. 

Anonymkode: 66ca9...64e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 måneder senere...

Annonse

• Opprett ny...