Adu Skrevet 4. juni 2020 #1 Skrevet 4. juni 2020 Hei! Sensuren for et emne jeg hadde er i dag. Vet noen når karakteren kommer? Er det innen kontortid? 9-16?
Adu Skrevet 4. juni 2020 Forfatter #2 Skrevet 4. juni 2020 (endret) Akkurat nå, Adu skrev: Hei! Sensuren for et emne jeg hadde er i dag. Vet noen når karakteren kommer? Er det innen kontortid? 9-16? Jeg går forresten på UiO Endret 4. juni 2020 av Adu Stavefeil
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #3 Skrevet 4. juni 2020 frist i dag ja, men det skjer neppe noe om den kommer senere. Anonymkode: b5b42...791
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #4 Skrevet 6. juni 2020 Jeg venter også på en karakter. Sensur var nå fredag. Men pga eksamen plutselig ble digital hjemmeeksamen pga corona, ble det opplyst at det kunne ta lenger tid før vi fikk karakter. Så det er nok bare det som har skjedd hos deg også. Anonymkode: 00b0d...922
Adu Skrevet 6. juni 2020 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2020 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg venter også på en karakter. Sensur var nå fredag. Men pga eksamen plutselig ble digital hjemmeeksamen pga corona, ble det opplyst at det kunne ta lenger tid før vi fikk karakter. Så det er nok bare det som har skjedd hos deg også. Anonymkode: 00b0d...922 Åå jeg fikk karakteren min klokken 16 på fredagen
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #6 Skrevet 6. juni 2020 Synes de som skal rette eksamenene er ganske trege. Hadde flervalgseksamen for to uker, noe som egentlig kan bli rettet med noen få timers effektivt arbeid. Begynner å lure på om de har litt for mange kaffepauser... Anonymkode: 84ec9...6e6
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #7 Skrevet 6. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Synes de som skal rette eksamenene er ganske trege. Hadde flervalgseksamen for to uker, noe som egentlig kan bli rettet med noen få timers effektivt arbeid. Begynner å lure på om de har litt for mange kaffepauser... Anonymkode: 84ec9...6e6 ... Eller kanskje sensor har litt flere arbeidsoppgaver enn bare denne ene bunken? Anonymkode: b2336...5b5 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #8 Skrevet 6. juni 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Synes de som skal rette eksamenene er ganske trege. Hadde flervalgseksamen for to uker, noe som egentlig kan bli rettet med noen få timers effektivt arbeid. Begynner å lure på om de har litt for mange kaffepauser... Anonymkode: 84ec9...6e6 Det falt deg ikke inn at sensor har flere eksamener som skal rettes? Eller andre ting som må gjøres? Anonymkode: 3b5ab...9a1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #9 Skrevet 6. juni 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det falt deg ikke inn at sensor har flere eksamener som skal rettes? Eller andre ting som må gjøres? Anonymkode: 3b5ab...9a1 Da er de faktisk pliktig å informere om at fristen flyttes. Står svart på hvitt i lovverket og har aldri opplevd å ikke få beskjed om det med ny dato Anonymkode: 58e62...1c7
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #10 Skrevet 6. juni 2020 Just now, AnonymBruker said: Da er de faktisk pliktig å informere om at fristen flyttes. Står svart på hvitt i lovverket og har aldri opplevd å ikke få beskjed om det med ny dato Anonymkode: 58e62...1c7 Er det ikke 21 dager som gjelder da? Det var det der jeg studerte for et par tilbake. Da er det litt tidlig å klage etter 14 dager. Anonymkode: 3b5ab...9a1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #11 Skrevet 6. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det ikke 21 dager som gjelder da? Det var det der jeg studerte for et par tilbake. Da er det litt tidlig å klage etter 14 dager. Anonymkode: 3b5ab...9a1 Ja om fristen er 21 dager klager man jo ikke før på dag 22. Enig i den 👍 Anonymkode: 58e62...1c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå