AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #1 Skrevet 4. juni 2020 Dama med den gledelige nyheten i telefonen, spør hva du vil gjøre med pengene. Avhengig av beløp, hvordan svarer du? Selv hadde jeg nok svart omtrent dette. «Oi, det var virkelig hyggelig. Betaler nok gjeld. Ellers må jeg tenke litt på hva jeg vil gjøre med resten. Men jeg vet i hvert fall hva jeg ikke skal gjøre med pengene» Hadde hun spurt hva det var, hadde jeg svart noe som dette. «Gitt penger til visjon Norge. Den drittkanalen skal aldri få et rødt øre av meg» Anonymkode: e6913...bb2 5
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #2 Skrevet 4. juni 2020 Okay.. Ja, han fyren bak den sekta der fortjener virkelig ikke å få mer penger - han har svindlet til seg nok. Uff, så sleske greier, utnytte folk sånn. Anonymkode: 9f589...340 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #3 Skrevet 4. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Okay.. Ja, han fyren bak den sekta der fortjener virkelig ikke å få mer penger - han har svindlet til seg nok. Uff, så sleske greier, utnytte folk sånn. Anonymkode: 9f589...340 Enig i det. Men tenker folk kan finne på å svare mye rart. Hadde vært morsomt å se omtrent hva dere selv tror dere ville ha svart Anonymkode: e6913...bb2
IkkeAnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #4 Skrevet 4. juni 2020 "Er det sant!!! Da skal jeg betale ned studiegjelda, kjøpe meg leilighet, endelig ta lappen og skaffe meg en liten bil!!!!!" Og vipps, så er livet på plass. 2
Hulderen Skrevet 4. juni 2020 #5 Skrevet 4. juni 2020 Spør de virkelig om hva man vil gjøre med pengene? Det er da en privatsak! 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #6 Skrevet 4. juni 2020 2 minutter siden, Hulderen skrev: Spør de virkelig om hva man vil gjøre med pengene? Det er da en privatsak! Ja, det hender. Men man kan jo velge å ikke svare. Anonymkode: e6913...bb2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #7 Skrevet 4. juni 2020 Sløse det bort på kokain og horer! 😂 Anonymkode: 47d2d...e6b 7
IkkeAnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #8 Skrevet 4. juni 2020 6 minutter siden, Hulderen said: Spør de virkelig om hva man vil gjøre med pengene? Det er da en privatsak! Man kan jo alltids bare si "vet ikke enda"!
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #9 Skrevet 4. juni 2020 Jeg vet allerede hva jeg skulle gjort om jeg vant, så hadde vært helt ærlig. "Tar med meg pengene til Las Vegas og koser meg meg gambling, damer og sprit til det er tomt". Anonymkode: ee8bd...421
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #10 Skrevet 4. juni 2020 14 minutter siden, AnonymBruker said: Dama med den gledelige nyheten i telefonen, spør hva du vil gjøre med pengene. Avhengig av beløp, hvordan svarer du? Anonymkode: e6913...bb2 "Hurra, da ringer jeg jobben og sier opp." Anonymkode: ab844...a8a 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #11 Skrevet 4. juni 2020 Jeg hadde garantert kjøpt meg egen leilighet. Spørs på sum, men la oss si den var skikkelig stor, også fikset på huset til mamma for der trengs det å gjøres litt. Så hadde jeg, når muligheten er tilstede igjen, reist på en skikkelig luksusferie med cruise eller noe sånn. Og mest sannsynlig tatt ulønnet perm fra jobb og gjort noe annet en periode. Anonymkode: a107e...7d7
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #12 Skrevet 4. juni 2020 Det er mye jeg ikke ville brukt pengene på, deriblant Visjon Norge. Forstår ikke helt poenget med å trekke akkurat de frem. Jeg vet ikke helt hva de spør om når de ringer, men registrerer at det særlig etter superlotto kommer en hel remse med hvem som vant og hva de tenker å bruke pengene på. Så det er vel en del av samtalen. Det jeg vet med sikkerhet, er at jeg ville valgt å være en av dem som er absolutt anonym. Maks "Person fra (fylket) vant....". Kanskje jeg rett og slett hadde latt være å ta telefonen? Pengene kommer jo på konto uansett. Anonymkode: 31b29...2ee 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #13 Skrevet 4. juni 2020 Jeg ville brukt pengene på gjeld, hus, og en ferie uten mann og barn😂 Men før det ville jeg tatt ut alt i kontanter, lagt de pent utover gulvet, tatt et bilde og sendt til Jan Hanvold. Anonymkode: 39db5...655 3
Gjest Mask Skrevet 4. juni 2020 #14 Skrevet 4. juni 2020 Betale gjeld, gi penger til nærmeste familie. Donere til veldedighet og kjøpt meg en nyere bil, kanskje en Tesla
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #15 Skrevet 4. juni 2020 Boliglån + aksjer. Anonymkode: 5dc47...e56 2
Hugge Skrevet 4. juni 2020 #16 Skrevet 4. juni 2020 Jeg hadde bygd et rosa tårn på huset mitt. Uten tvil!!! 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #17 Skrevet 4. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er mye jeg ikke ville brukt pengene på, deriblant Visjon Norge. Forstår ikke helt poenget med å trekke akkurat de frem. Jeg vet ikke helt hva de spør om når de ringer, men registrerer at det særlig etter superlotto kommer en hel remse med hvem som vant og hva de tenker å bruke pengene på. Så det er vel en del av samtalen. Det jeg vet med sikkerhet, er at jeg ville valgt å være en av dem som er absolutt anonym. Maks "Person fra (fylket) vant....". Kanskje jeg rett og slett hadde latt være å ta telefonen? Pengene kommer jo på konto uansett. Anonymkode: 31b29...2ee Fordi det hadde vært så morsomt å si det på direkten. Kanskje en fra personalet hadde fått det med seg også 😄 Ja, du sier noe der. Jeg hadde også ønsket å være anonym, for å slippe tigging fra familie, nære, og kjente. Hadde ikke latt være å sikre min egen økonomi, bare for å blidgjøre andre. Sier ikke at jeg ikke hadde delt med noen, men det hadde selvfølgelig kommet an på gevinstens størrelse. Anonymkode: e6913...bb2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #18 Skrevet 4. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville brukt pengene på gjeld, hus, og en ferie uten mann og barn😂 Men før det ville jeg tatt ut alt i kontanter, lagt de pent utover gulvet, tatt et bilde og sendt til Jan Hanvold. Anonymkode: 39db5...655 Hadde vel kommet noe vås om gjerrighet på neste dags sending da. Anonymkode: e6913...bb2
Brunhilde Skrevet 4. juni 2020 #19 Skrevet 4. juni 2020 Jeg hadde betalt ned gjeld først, så ville jeg etterisolert og skiftet kledning, vinduer og dører på huset mitt før jeg pusset opp innvendig. Siden det var snakk om en svær sum ville jeg gitt noe til familie og de nærmeste vennene mine. Hvis det var nok til overs etter at jeg hadde gjort alt dette, ville jeg sagt opp jobben. Det hadde i grunnen vært ganske gøy å vinne den store premien, men det er ganske gøy å drømme også. 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #20 Skrevet 4. juni 2020 Da hadde jeg sagt jeg skal betale ned huslån og studielån, kjøpe en kjekk bil, sponse søsteren min som bygger opp en bedrift og foreldrene mine som fortjener en klekkelig sum. Også ville jeg spart resten til ungene sånn utover å reise på noen fine turer. Anonymkode: 61a39...df2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå