Gå til innhold

cropped tops og slapp mage

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Et veldig overfatisk spørsmål fra meg her nå, men samma det. Ser mange plus sized jenter rocke croptops. Synes det ser kult ut selv om noen har litt rund mage som vises. (ingen grunn til å ikke bruke sånne klær synes jeg). Jeg har også lyst til å gå i cropped tops. Ikke de helt korteste, men de toppene hvor bare en liten stripe hud synes. Problemet mitt i så henseende er at jeg har masse overflødig hud på magen etter massiv vektnedgang. Jeg er slank, men har, i mine øyne, jævlig stygg mage. Vil det isåfall bli et blikkfang? En litt skrukkete valk mellom topp og underdel? Hva tenker dere?

Anonymkode: 22c2c...78f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en del løs hud og strekkmerker etter graviditet. Er trent og slank, men den huden blir nok aldri stram 😛 jeg bruker korte topper sammen med highwaist shorts/skjørt osv. Da synes bare den delen over navelen.  Det jeg synes er ubehagelig er at huden skal henge over en buksekant hvis denne er stram. Men hadde jeg sett noen gå sånn så hadde jeg ikke tenkt noe over det med mindre det var veldig vulgært, men da går det med på klærne og ikke kroppen.

Anonymkode: 10b57...ba7

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er søtt med en muffintop

Anonymkode: 5bdd7...3ca

Gjest Aniita
Skrevet

Digger den looken på plus size damer. Skal prøve på det selv, jeg. Kjøpe meg :)

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg sett deg gå med topp og en slapp mage hadde jeg blitt misunnelig. Fy søren for en selvtillit. Jeg hadde beundret deg 🥰. Hilsen ei med deigete mage etter tre barn,stor vektnedgang gang. Men jammen ksn jeg bære sexy fordi, men crop top går jeg aldri Med😂

Anonymkode: cbe07...09a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk med en sånn topp som var akkurat litt for kort. Følte meg støgg hele dagen og kollegaene mine følte jeg stirra på meg. Det var feil klær rett og slett og den toppen skulle passe. Skulle ikke være crop topp, Hm som lyver med størrelser. Skulle være en medium, men var small. Dessuten syntes feite jenter kan skjule fleska si. Det er virkelig ikke pent med dissende fett som detter ut av topper. 

Anonymkode: 4c425...314

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et veldig overfatisk spørsmål fra meg her nå, men samma det. Ser mange plus sized jenter rocke croptops. Synes det ser kult ut selv om noen har litt rund mage som vises. (ingen grunn til å ikke bruke sånne klær synes jeg). Jeg har også lyst til å gå i cropped tops. Ikke de helt korteste, men de toppene hvor bare en liten stripe hud synes. Problemet mitt i så henseende er at jeg har masse overflødig hud på magen etter massiv vektnedgang. Jeg er slank, men har, i mine øyne, jævlig stygg mage. Vil det isåfall bli et blikkfang? En litt skrukkete valk mellom topp og underdel? Hva tenker dere?

Jeg tenker at det aller viktigste er at du er komfortabel med hva du har på deg. Om du ikke har noe problem med at huden på magen vises, så skal ikke verden ha det heller :)  Kommer det til å «plage» noen? Ja. Men det er alltid noen som vil reagere på alt mulig. 

Anonymkode: 42505...dad

• Liker 4
Skrevet

Har flere bekjente med noen kg ekstra som går med crop top, men da med bukse/skjørt som går over navlen så det er den flatere delen som synes. Hadde ikke trodd jeg skulle si det, men synes det er kledelig, faktisk slankede på flere. Tror de føler seg komfortable også.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Planen var å bruke underdel med høyt liv, noe annet er uaktuelt for meg. Da skal jeg jaggu kle meg sånn i sommer 😊

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ser en crop top ut ? Noen som har noen eksempler?

Anonymkode: 46ef3...717

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ser en crop top ut ? Noen som har noen eksempler?

Anonymkode: 46ef3...717

Det er vel alle topper som er korte slik at man ser noe hud imellom toppen og underdelen

Anonymkode: b4ed8...caf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en del løs hud og strekkmerker etter graviditet. Er trent og slank, men den huden blir nok aldri stram 😛 jeg bruker korte topper sammen med highwaist shorts/skjørt osv. Da synes bare den delen over navelen.  Det jeg synes er ubehagelig er at huden skal henge over en buksekant hvis denne er stram. Men hadde jeg sett noen gå sånn så hadde jeg ikke tenkt noe over det med mindre det var veldig vulgært, men da går det med på klærne og ikke kroppen.

Anonymkode: 10b57...ba7

Dette er veldig pent 😃 synes uansett figur eller mage at bar mage under navlen er litt...90 talls tidlig 00. 

Anonymkode: 1a4f6...6c3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...