Gå til innhold

Bleike håret helt lyst hjemme?

Anbefalte innlegg

Gjest 123 eller noe
Skrevet

Er det noen som har litt tips til hva jeg bør gå for? Nå er jeg lei av å bruke tusenvis hos frisører som overkjører, ville bleke det helt lyst med mørk "ettervekst" sist, men hun endte opp med å overtale meg til å stripe det lyst heller. Greit det er min feil jeg ikke sa ifra, men jeg stolte på hennes kunnskap og sa kjør på. Naturlig solbleket sommersveis kalte hun det, jeg føler det ser ut som jeg har rulla i sanda. Er mørkeblond/gyllen fra før så har en grei base iallfall, skal ikke gå fra mørkt til lys liksom. Så har noen et tips? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bleker håret mitt hjemme og syns det ser helt greit ut. I starten sliter jeg litt med at det blir enten gult eller blått, så invester i en god lillasjampo

Anonymkode: df2f4...b0b

Skrevet
8 timer siden, skruttveig skrev:

Er det noen som har litt tips til hva jeg bør gå for? Nå er jeg lei av å bruke tusenvis hos frisører som overkjører, ville bleke det helt lyst med mørk "ettervekst" sist, men hun endte opp med å overtale meg til å stripe det lyst heller. Greit det er min feil jeg ikke sa ifra, men jeg stolte på hennes kunnskap og sa kjør på. Naturlig solbleket sommersveis kalte hun det, jeg føler det ser ut som jeg har rulla i sanda. Er mørkeblond/gyllen fra før så har en grei base iallfall, skal ikke gå fra mørkt til lys liksom. Så har noen et tips? :)

Frisør🌼

Jeg tester ut produkter til hjemmebruk på min YouTube kanal. Har dessverre ikke fått testet alt enda, men ser at det er endel forskjell på produktene😉 Hvis jeg har forstått det riktig så har du kun naturlig farge på håret og lyse striper.. Hvis det er riktig kan du bleke over dette, men start alltid der håret er mørkest og avslutt der det er lysest, dette er for å ivareta hårkvaliteten best mulig🥰 Jeg har endel filmer ute ang lyst hår ettersom jeg ser det er her flest har problemer😉 Jeg har også en liten filmsnutt på hvordan du kan friske opp et allerede lyst hår på min face/insta side: by Bente. Ellers må du gjerne kontakte meg for mer personlig veiledning🥰 Men tipper at denne filmen vil hjelpe deg litt på veien😉 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...