Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er født med halve øyebryn på hver side, og i barndommen ble jeg mobbet litt for dette. Da jeg ble ungdom oppdaget jeg jo litt sminke, selv om jeg på ingen måte kunne noe om dette. Fant litt blyanter o.l jeg prøvde først, som jeg syns dugde da. På den tiden var alt bedre enn de halve øyebrynene. Men ser på bilder nå at det var helt grusomt 😆 tegnet omtrent bare en sort strek (!). Så oppdaget jeg brun, osv. Alltid litt bedre. Nå er jeg midt i 30-årene og disse øyebrynene plager meg fortsatt daglig. Kan fint gå usminket til butikken, en søndag hjemme o.l, men det gjelder ikke øyebrynene. Disse jeg fikse.

I dag bruker jeg Brow wow pencil, som er det beste jeg har funnet hittil. Men jeg er ikke noe flink, og er ikke alltid jeg syns det blir så bra. Syns det er mye jobb å få dem til å se pene og naturlige ut. Jeg er på dette tidspunktet såå lei av å holde på med dette. Og har skjønt at det finnes noe som heter permanent makeup. Dette hadde jo vært magisk for meg. Men jeg kan absolutt ingenting om emnet. Noen med erfaring?

Jeg syns også det høres veldig skummelt ut. Tenk om det ikke blir fint. Det er veldig viktig for meg at det ikke SER tatovert ut. Men naturlig. Jeg syns det er utrolig mange stygge øyebryn der ute, som helt klart er tegnet/fylt inn. Sånn vil jeg ikke ha. Noen tips til hvordan jeg bør gå frem?

Anonymkode: a68ff...41e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du bør undersøke hvert sted veldig grundig om du vil ha permanent makeup, som du sier så kan det se grusomt ut. Du må finne noen som er veldig flinke til å forme brynene etter din ansiktsform, så før/etter bilder etc er et must, kan de ikke vise til Gode resultater så er det et stort varseltegn. 

Anonymkode: 4c08d...dd6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...