Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes de fleste er helt greie, egentlig, men litt unna First Price, Rema, etc. Utvanna og fæle. Fructis og Herbal Essences går an.

Anonymkode: 7edca...27c

AnonymBruker
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Tåler ja, men blir ikke nødvendigvis et fint resultat for alle :) Når jeg bruker neutral forsvinner ikke fettet i håret. Jeg vasker ikke håret daglig, så jeg trenger noe som tar litt fett som legger seg etter et par dager, og dessverre gjør ikke neutral jobben.

Anbefaler shampo-bar fra Lush selv, de koster ca en hundrelapp, og varer mye lengre enn en shampoflaske. Mindre plast også, ingen plast faktisk.

Anonymkode: 1203e...ef1

Jeg brukte Lush tidligere. Lukter fantastisk godt, føltes mykt for huden, men som shampo? Funka dårlig. Det verste med fastsåpene er belegget de etterlater i dusjen, på gulv, vegger og i rør. Jeg har måttet bruke rør renser og skribbe dusjen oftere når jeg brukte Lusj. Kutta det ut og gikk over til Anglagård og nå er hud, hår og dusj rent uten ekstra belegg. Hvite plastflasker går i returen og blir gjenbrukt. Null problem her i Norge med andre ord. Anglagard har også refillposer om man velger å bruke kun håndsåpeproduktet til alt.

Anonymkode: 1e7a5...e6f

• Liker 3
Skrevet

Jeg bruker elvital, noen ganger sunsilk. Elsker elvital sin balsam som lukter kokos (gul flaske). Har de scwarkopf (?) kjøper jeg det.

Skrevet

Helt utrolig at noen er villige til å betale 400 kr for såpe.

• Liker 4
Skrevet

Bruker head and shoulders og define. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg brukte Lush tidligere. Lukter fantastisk godt, føltes mykt for huden, men som shampo? Funka dårlig. Det verste med fastsåpene er belegget de etterlater i dusjen, på gulv, vegger og i rør. Jeg har måttet bruke rør renser og skribbe dusjen oftere når jeg brukte Lusj. Kutta det ut og gikk over til Anglagård og nå er hud, hår og dusj rent uten ekstra belegg. Hvite plastflasker går i returen og blir gjenbrukt. Null problem her i Norge med andre ord. Anglagard har også refillposer om man velger å bruke kun håndsåpeproduktet til alt.

Anonymkode: 1e7a5...e6f

Man skulle tro at plastretur ikke var et problem i Norge, men det har blitt sendt og solgt til Tyskland i enkelte deler av landet, og nå er det et stort problem igjen med hvor det skal gjøres av. Jeg velger i alle fall å redusere plast der jeg kan, men dømmer ikke hva andre gjør bare så det er sagt. Har en av lush-shampoene som ikke har biter i seg, og har ikke merket noe som helst av belegg det året jeg har brukt de :)  Men skal være obs, takk for at du delte erfaring.

Anonymkode: 1203e...ef1

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Apocalypte skrev:

Helt utrolig at noen er villige til å betale 400 kr for såpe.

Mente 200kr shampoo og 200kr balsam

min mor betaler 250kr per stk🙆🏼‍♀️🙆🏼‍♀️

Anonymkode: d05d4...ff8

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mente 200kr shampoo og 200kr balsam

min mor betaler 250kr per stk🙆🏼‍♀️🙆🏼‍♀️

Anonymkode: d05d4...ff8

Kunne heller lagt litt mer i en balsam, den gjør jo faktisk noe for håret.  

Skrevet

Har prøvd mye forskjellig da jeg har en hodebunn som klør og blir sår. Head and shoulders er det eneste som funker godt for meg 😊 Er glad for det, fordi det er billig og jeg vasker håret nesten hver dag 👍

AnonymBruker
Skrevet

First Price sjampo og balsam har faktisk fått ganske gode anmeldelser rundtomkring.
(Jeg ser at noen kritiserer dem for å være utvannet, og det er det godt mulig at de er, men uansett er prisen helt uslåelig til under ti kroner for fire desiliter.) Ulike forbrukertester mener uansett at de er ganske bra produkter.

Jeg har brukt dem i perioder, og de er absolutt OK. En fordel med billige produkter som dette, er at de inneholder få stoffer, og at de dermed er veldig bra for allergikere og andre som lett reagerer på ulike ting.

Anonymkode: 35c2b...42d

• Liker 1
Skrevet
På 4.6.2020 den 10.41, AnonymBruker skrev:

Har prøvd de fra Love Beauty and Planet, og syntes de er de beste shampooene man kan kjøpe på butikken. De er veganske og ingrediensene er gode nok :) Bedre enn mange av de man får i frisørsalongene hvertfall! Så koster de sånn 70kr ish!

Anonymkode: 916de...158

Enig!! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker best first price shampooen (faktisk). Føler det gjør håret mitt ordentlig rent.

Anonymkode: f7bc6...8bd

AnonymBruker
Skrevet

Liker Sunsilk shampoene. Dessverre har de fornyet dem og favoritten har utgått. Men fant ny favoritt heldigvis.

Anonymkode: 5e84c...7e5

Skrevet

Liker også Sunsilk best, både coconut care og passion punch. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker veldig godt Sunsilk sine, de som heter bright blossom er favoritten nå. Jeg har tykt hår med fall. Er hverken tørt eller fett.

Har prøvd dyrere shampoo og balsam, men merket ikke veldig forskjell. Supert når de koster 20,- på H&M jevnlig eller litt dyrere på Rema. 

Anonymkode: e554d...e83

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...