AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #1 Skrevet 4. juni 2020 Vet noen hvorfor det er så vanskelig å få tak i denne? 😕 Ligger på hjemmesiden til Eos, så ser ikke ut som den skal gå ut av produksjon heller? https://evolutionofsmooth.com/products/active-lemon-twist-spf15-lip-balm Er det evt noen som har noen tips til andre lip balms fra Eos som varer lenge på leppene? Jeg synes denne har skilt seg ut med at den varer lenge, men er så vanskelig å få tak i synes jeg. Anonymkode: af0f3...778
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #2 Skrevet 4. juni 2020 De har andre med solfaktor, den med grapefrukt er fin og varer lenge og aloe, begge har solfaktor 30. Om solfaktor ikke betyr noe så kjøpte jeg nettopp pinapple på vita, den kommer jeg til å kjøpe igjen. er et drøss nye nå forresten, lyko har masse å velge i og jeg ser lemon twist er der åså 😊 Anonymkode: 5919b...752 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #3 Skrevet 4. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: De har andre med solfaktor, den med grapefrukt er fin og varer lenge og aloe, begge har solfaktor 30. Om solfaktor ikke betyr noe så kjøpte jeg nettopp pinapple på vita, den kommer jeg til å kjøpe igjen. er et drøss nye nå forresten, lyko har masse å velge i og jeg ser lemon twist er der åså 😊 Anonymkode: 5919b...752 Takk snille :) Anonymkode: af0f3...778
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå