AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #1 Skrevet 3. juni 2020 Må være litt kreativ i matveien neste mnd grunnet økonomien. Ser man får kjøpt vom helt ned til 10kr/kg, er vel helst for hunder men tenkte med litt krydder blir det kanskje ikke så ille? Anonymkode: bb6df...869
Djungelvrål Skrevet 3. juni 2020 #2 Skrevet 3. juni 2020 Jeg solgte vom en gang da jeg jobbet i ferskvare og glemmer aldri den lukta. Hadde heller spist meitemark! 1
Meadow Skrevet 3. juni 2020 #3 Skrevet 3. juni 2020 Da hadde jeg heller spist nudler. Det finnes utrolig mange måter å være sparsom og kreativ på, enn å spise bikkjemat. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #5 Skrevet 4. juni 2020 Jeg har spist vom flere ganger... dvs- forsøkt det siden jeg har fått det servert. det er nokså seigt og tyggete, og selv med krydring og saus så har det ofte en bismak... selvfølgelig så kan det godt være at du liker det, og til 10kr kiloen så er det ikke store utgiften om du finner ut at dette smaker høgg.... Anonymkode: 43c50...03e
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #7 Skrevet 4. juni 2020 Spiste det ofte da jeg bodde i Thailand, jeg syntes det var godt jeg da. Eller tenker du på hundematpølsene Vom? Det har jeg ikke spist. Anonymkode: 6aa4c...3be
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. juni 2020 #8 Skrevet 4. juni 2020 Nei, spiser ikke hunde og kattemat.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #9 Skrevet 4. juni 2020 I universitetskantinen i Frankrike ja. (De serverte også hele kalvehjerner i brun saus, husker jeg). https://en.wikipedia.org/wiki/Tripes_à_la_mode_de_Caen Ikke å anbefale, sånn kort fortalt. Anonymkode: bdc3b...7c9
Brunhilde Skrevet 4. juni 2020 #10 Skrevet 4. juni 2020 Jeg har spist vom, og jeg syns ikke det er spesielt godt. I flere land er det en delikatesse, og hvem vet? Kanskje du liker det hvis du prøver? 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #11 Skrevet 5. juni 2020 Jeg har spist det i Spania, på en restaurant som bare hadde spansk meny. Smaken var veldig god, men konsistensen var omtrent som overkokt bacon og gjorde at jeg måtte karre det til side og spise det andre. Anonymkode: 4e857...c37
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #12 Skrevet 5. juni 2020 Trodde bare det var ment for hunder. Anonymkode: 678c1...2bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå