Gå til innhold

Noen som har spist vom?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må være litt kreativ i matveien neste mnd grunnet økonomien. Ser man får kjøpt vom helt ned til 10kr/kg, er vel helst for hunder men tenkte med litt krydder blir det kanskje ikke så ille? 

Anonymkode: bb6df...869

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg solgte vom en gang da jeg jobbet i ferskvare  og glemmer aldri den lukta. Hadde heller spist meitemark!

• Liker 1
Skrevet

Da hadde jeg heller spist nudler. Det finnes utrolig mange måter å være sparsom og kreativ på, enn å spise bikkjemat. 

• Liker 1
Skrevet

Kjøp heller ris da. Like billig

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har spist vom flere ganger... dvs- forsøkt det siden jeg har fått det servert. det er nokså seigt og tyggete, og selv med krydring og saus så har det ofte en bismak...  selvfølgelig så kan det godt være at du liker det, og til 10kr kiloen så er det ikke store utgiften om du finner ut at dette smaker høgg....

Anonymkode: 43c50...03e

AnonymBruker
Skrevet

Vom som i mage? 🤔

Anonymkode: 236af...8f2

AnonymBruker
Skrevet

Spiste det ofte da jeg bodde i Thailand, jeg syntes det var godt jeg da.

Eller tenker du på hundematpølsene Vom? Det har jeg ikke spist.

Anonymkode: 6aa4c...3be

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, spiser ikke hunde og kattemat.

Skrevet

Jeg har spist vom, og jeg syns ikke det er spesielt godt. I flere land er det en delikatesse, og hvem vet? Kanskje du liker det hvis du prøver?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har spist det i Spania, på en restaurant som bare hadde spansk meny. Smaken var veldig god, men konsistensen var omtrent som overkokt bacon og gjorde at jeg måtte karre det til side og spise det andre.

Anonymkode: 4e857...c37

AnonymBruker
Skrevet

Trodde bare det var ment for hunder. 

Anonymkode: 678c1...2bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...