Mina Skrevet 14. september 2002 #1 Skrevet 14. september 2002 Heisann! Fikk to blå idag - uten at jeg egentlig har hatt noen symptomer, men jeg bare visste at det ar skjedd. Ganske rart, er det flere som har hatt det slik? Hadde eggløsning rundt 1 september - og sent om kvelden 2 september - så skjedde det et eller annet i kroppen min: jeg ble plutselig veldig varm og svetten silte. Det svimlet for øynene og jeg følte meg uvel. det hele varte i ca 5 minutter - og så var det over. Med en gan slo det meg - at nå skjedde det... Nå når testen er positiv - sitter jeg her å lurer på om dette kan stemme - kan man virkelig kjenne øyeblikket befruktningen skjer? Har søkt rundt på nettet, men ikke funnet noe som tyder på det! Finnes det andre her som har hatt samme opplevelsen - så setter jeg pris på å høre om det.
Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2002 #2 Skrevet 14. september 2002 Første gang jeg ble gravid kjente jeg det samme. Da var graviditet ikke planlagt, vi var bare litt uforsiktige. Var ung og fryktløs :oops: Da jeg plutselig begynte å kaldsvette og ble svimmel, så tenkte jeg at NÅ skjedde det noe..... og gravid ble jeg hvertfall
*Lillian* Skrevet 15. september 2002 #3 Skrevet 15. september 2002 Vel, hva kan jeg si... GRATULERER!! =)
Gjest Padmee, ikkeinnlogget Skrevet 15. september 2002 #4 Skrevet 15. september 2002 Hei. Da jeg ble gravid med min datter "visste" jeg det også med en gang. Det bare slo ned i meg rett etterpå at nå er jeg blitt gravid. Og helt riktig, to uker etterpå testet jeg positivt. Jeg aner ikke hvorfor noen føler det, og jeg har hørt at det ikke går ant, men har erfart at av og til er det bare noe du vet.....
Romle Skrevet 15. september 2002 #5 Skrevet 15. september 2002 Har ikke opplevd dette, desverre. Ville bare si GRATULERER!!! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå