AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #1 Skrevet 3. juni 2020 Jeg hadde nettopp sex med en fyr men han kom ikke. Jeg ridde han også ville jeg skifte posisjon, men så sa han at han var sliten. Han har kommet alle de andre gangene vi har hatt sex, så føler dette var veldig rart. Er det normalt å bare bli sliten og ikke komme. når man er ung, han hadde ikke hatt sex på lenge og det var han som tok initiativet til sex? Jeg hadde fått orgasme allerede og det visste han, hvis det har noe å si. Anonymkode: b53fa...0a3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #2 Skrevet 3. juni 2020 Sexen var ikke god og han gikk lei? Anonymkode: 65f60...1f1 3
Ze.Xhx Skrevet 3. juni 2020 #3 Skrevet 3. juni 2020 Hvis du er litt hardhendt når du rir så er det rett og slett vondt. Kanskje han hadde vondt i kjeppen? 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #4 Skrevet 3. juni 2020 Menn kan jo ha dårlige dager så det går utover sexen de også. Anonymkode: bb8ed...078 7
Isambard Skrevet 3. juni 2020 #5 Skrevet 3. juni 2020 Kanskje han merket at han var sliten og fikk litt presentasjonsangst. Du bør ikke legge så mye i det. 5
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #6 Skrevet 3. juni 2020 Sikker på det er lenge siden sist han hadde utløsning? Anonymkode: 5a188...932 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #7 Skrevet 4. juni 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Sikker på det er lenge siden sist han hadde utløsning? Anonymkode: 5a188...932 Han kom sikkert rett fra sex med ei anna dame. Anonymkode: 5cd8d...7b7 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #9 Skrevet 4. juni 2020 Man trenger ikke orgasmejag. Man kan ha fin sex for det. Kanskje han akkurat hadde brukt vibrator eller noe for en kjapp en litt før, eller ville gjøre det etterpå. Anonymkode: bd772...c80
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #10 Skrevet 4. juni 2020 Tror ikke du bør legge så mye i det. Jeg kommer ganske lett, men under sist akt så klarte jeg heller ikke å komme. Hadde deilig sex og det var så sykt digg, men jeg var ikke i nærheten av å komme. 🙂 Finnes gode og dårlige dager, men det trenger ikke å bety at han ikke koste seg. Anonymkode: ab745...9d2 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #11 Skrevet 4. juni 2020 Menn kan også miste lysten om økta blir for lang. Stress etter å prestere også. Å bli ridd lenge er faktisk kjedelig og mister lysten. Anonymkode: aef48...0bf
prinsessa2282 Skrevet 4. juni 2020 #12 Skrevet 4. juni 2020 Akkurat som at kvinner ikke alltid får orgasme under sex, får heller ikke alltid menn orgasme. Orgasme er ikke ensbetydende med god sex, og ikke et krav for at man skal nyte sexen. Et gjennomgående ønske hos mange kvinner som ikke alltid kommer, er at partneren ikke må mase og styre med at hun må få orgasme. Presset gjør det bare vanskeligere. Stol på at han nøt sexen, at han syns du er en god sexpartnere og at hans manglende orgasme ikke hadde noe med deg å gjøre. Noen ganger får man orgasme, andre ganger ikke!
Katten.2.0 Skrevet 4. juni 2020 #13 Skrevet 4. juni 2020 Etter en lang økt kan det hende jeg 'mister' sjansen til å komme selv. Spesielt hvis jeg er sliten/har en tung dag.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #14 Skrevet 4. juni 2020 Ja, det er helt normalt! Det kan skje med de fleste menn 😊 Anonymkode: 25a45...a33
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #15 Skrevet 4. juni 2020 Har faket noen orgasmer opp gjennom årene selv. Sexen kan ha startet bra, men underveis så har det dabbet av og jeg har mistet tenningen på henne. Kan være at kroppen hennes ikke var så deilig i den eller den stillingen, at hun har en lukt som ødela lysten, at hun rett og slett bare var kjedelig sexuelt. Måte å ri på feks.. Eller så kan det være at jeg er sliten, egentlig ikke i mood for sex. Anonymkode: 44c9f...e0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå