Gå til innhold

Normalt at gutter blir veldig uinteressert og fjern/ stille etter sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han jeg har sex med blir alltid veldig sånn stille og fjern og har ikke lyst å kose etter sex. Jeg trenger ikke kos nødvendigvis, men hvis jeg spør om å bare se en film eller noe vil han absolutt ikke. Han vil heller bare gå i dusjen eller sove, eller at jeg bare kan dra hjem. Er det bare sånn det er for noen gutter? At man bare blir veldig «sliten» osv etter sex? For han kan virke ganske interessert ellers, men tror dere han bare bruker meg for sex eller faktisk liker meg?

Anonymkode: 60815...af2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er normalt at de blir trøtte, ja, men da er det normalt at de koser med dama fordi hun trenger det. Biologisk sett kan kvinner bli mer emosjonelle etterpå, mens menn liksom er ferdig. Etter min erfaring er oppegående menn flinke til å sjekke inn, og ikke bare snu seg vekk. Men det er også viktig for dama å si i fra. Er ofte jeg sier til mannen "nå trenger jeg armkroken" etter sex. Og han skjønner at det trengs. 

Anonymkode: b7bc8...776

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo vanskelig å si om han bruker deg for sex ut i fra denne informasjonen. Altså, går dere på vanlige dates, går turer, spiser middag hjemme hos hverandre, ser på film, har dype samtaler osv eller drar du dit, har sex med han og får beskjed om å dra hjem? Det er også litt rart å si at noen bruker deg for sex dersom du er med på det og han ikke later som han liker deg på andre måter. 

Jeg har forøvrig ikke opplevd at menn er super pratete etter å ha fått orgasme. Det er vel heller vanlig at man koser litt og så sovner han av. 

Anonymkode: 7630f...d6d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

jeg bare kan dra hjem.  tror dere han bare bruker meg for sex

Anonymkode: 60815...af2

Ja

Anonymkode: edec8...ea6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde en elsker som var sånn. Ble avvisende og fjern etter utløsning. Jeg liker å kose og prate litt etterpå. Så det der gadd jeg ikke. Han ville gjerne fortsette. 

Anonymkode: 5aa1f...0f4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...