Krisbris Skrevet 3. juni 2020 #1 Skrevet 3. juni 2020 Hei, Har noen tips til hvordan få helt rene vinduer? Jeg får alltid skjolder, selv om jeg bruker mikrofiberklut. Jeg har hørt at det er best å ikke bruke såpe, så har prøvd uten dette også. Det ser rent ut mens jeg vasker, men når solen står på er det skjolder igjen. Tips mottas med et stort takk!
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #2 Skrevet 3. juni 2020 Løser opp litt Nylonvask i en bøtte vann, vasker vinduene med en klut, bruker nal, tøker så over med glassfiberklut for vindusvask. Rent og pent. Anonymkode: 822cb...ba2
Gjest førstedamen Skrevet 3. juni 2020 #3 Skrevet 3. juni 2020 Vann, litt eddik. Vasker. Tørker med avispapir. Skinnende og aldri skjolder.
Hoppetaujenta Skrevet 3. juni 2020 #4 Skrevet 3. juni 2020 Vasker ikke i solsteika, så er det sagt. Jeg bruker bare litt zalo, den snille siden på en kjøkkensvamp og nal etterpå. Avsluttes med lofritt tørkepapir ved behov. For min del holder det å vaske det rent, men ikke "det norske kongelige slott-standard". Blir møkkete igjen så fort en har snudd seg uansett. 1
Zienna Skrevet 3. juni 2020 #6 Skrevet 3. juni 2020 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Vasker ikke i solsteika, så er det sagt. Jeg bruker bare litt zalo, den snille siden på en kjøkkensvamp og nal etterpå. Avsluttes med lofritt tørkepapir ved behov. For min del holder det å vaske det rent, men ikke "det norske kongelige slott-standard". Blir møkkete igjen så fort en har snudd seg uansett. Akkurat som meg! Tenker at vinduet er rent, og at det er det viktigste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå