Gå til innhold

Hun vil verken ta eller se på den

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun jeg dater og har hatt sex med noen ganger nå vil ikke røre kuken min. Første gang sa hun at hun ikke ville gi meg oralsex, og jeg tenkte: "Ok, greit nok - no biggie". Men etterhvert oppdaget jeg at hun ikke rørte den, og siste gang prøvde jeg å lede hånda hennes ditover, for å sjekke. Og ja, hun vil ikke ... sier hun trenger mer tid og ble veldig defensiv om det. Jeg spurte om det var noen spesiell grunn, men det var det altså ikke.

Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det ... Hun nærmer seg 30, forresten. Det er absolutt deal breaker for meg, om grensa skal gå allerede der. Hva tenker dere?

Anonymkode: 03c75...725

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gi hun tid. Jeg er 49 og på samme måte til jeg blir bedre kjent. 

Anonymkode: e7778...3ba

• Liker 2
Skrevet

Ja, gi det tid. Men for meg trenger ikke dette å være en dealbreaker.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville gitt det litt tid. Prøvd å ta opp sex generelt, hørt hva hun liker og ikke. Men om hun er forknytt når det kommer til sex, og du har høyt libido, kan det jo lett blir et problem om du ser for deg en framtid med henne...

Anonymkode: 3acc4...121

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du skikkelig renslig? Ganske motbydelig å ta på en stinkende kuk 

Anonymkode: b663e...d7a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Renslig. Alltid nydusjet og barbert. Bare hørt komplimenter før, og dette er en ny utfordring. Uansett så tror jeg ikke hun har sett på den en gang. Som om hun er redd den, eller noe. Men det nektet hun for når jeg spør.

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dumt spørsmål! Tror du virkelig en kvinne ønsker å ha sex med en mann flere ganger hvis dette er tilfellet?

Jeg har opplevd det samme med en voksen kvinne. Hun berørte meg ikke en eneste gang til tross for at hun fikk flere orasmer av oralsex fra meg. Varte ikke lenge.

Anonymkode: f2c91...d6f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er en deal breaker for deg så spiller det vel ingen rolle hva andre tenker.

Anonymkode: 8e567...d50

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er en deal breaker for deg så spiller det vel ingen rolle hva andre tenker.

Anonymkode: 8e567...d50

Kan jo være at noen har erfaring med lignende. Kanskje tips til situasjonen eller fortellinger hvor ting ordnet seg. Også interessant å høre hva andre synes om slikt. Om det er urimelig å forvente berøring fra partner, eller om å kunne røre og se hverandre nakne er minstekrav i forhold.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri greid å ha ei sånn dame. Tissen min biter ikke, og hvis man blir litt heit er det vanlig at hånda finner veien ned, seinest på 2. date. Ellers er vi ikke kompatible.

Anonymkode: 31fa0...10c

• Liker 1
Skrevet

Jeg var skremt av den i starten. Jeg hadde aldri sett på nært eller rørt en sånn. Og tanken på at hele den svære greia skulle få plass inni meg, var egentlig skremmende. Han ville også at jeg skulle røre/se og da følte jeg meg presset og trakk meg unna.

Nå elsker jeg den, tar på og ser på med største selvfølgelighet, og blir kjempe fascinert av den.

Alt jeg trengte, var tid og trygghet. Kanskje det gjelder henne også?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde glatt dumpa henne, slikt drama orker jeg ikke eller har tid til 

Anonymkode: 1d99b...347

Skrevet (endret)

Gi det litt tid og ikke bedring så ville jeg avsluttet

Endret av Loff77
AnonymBruker
Skrevet

Sånn var jeg også, når jeg var helt uerfaren med sex.

Problemet ble at jeg kom inn i et mønster, og det var vanskelig å bryte... Jeg ville så gjerne, men klarte ikke, rett og slett. Heldigvis var han også ung, og veldig forelsket, så det ble aldri et problem. Forholdet ble avsluttet pga andre ting.

Jeg lærte av mine mangler, og i neste forhold lot jeg som at jeg kunne "alt" :) 

Anonymkode: 46aa5...5cd

Skrevet

Jeg var også slik i mange år, livredd for å se eller ta på den! Var uerfaren og usikker, og redd for å ikke være flink nok. 

Med min nåværende kjæreste har det endelig endret seg. De første månedene med ham, rørte jeg den ikke. Han spurte forsiktig om hvorfor jeg ikke ville, og forklarte at det fikk han til å føle at det var han det var noe galt med. Dette klarte han å formidle på en skånsom og ærlig måte, uten å være sur eller prøve å presse meg. Han lurte oppriktig på hvorfor jeg ikke ville, og hvordan han kunne hjelpe meg. 

Nå, 8 måneder inn i forholdet elsker jeg å ta på, utforske og suge penisen hans. Vekker han ofte med en blowjob - helt på eget initiativ. Det jeg trengte var tålmodighet, trygghet og veiledning. Han er flink til å kommunisere og forklare hva og hvordan han liker det. I tillegg er han kjempeflink til å skryte, og viser tydelig hvor mye han nyter det jeg gjør med han. 

Så ja - det er mulighet for bedring! Selvfølgelig er dette individuelt og min situasjon er ikke overførbar til alle andre. Men det er håp, bare hun får nok tid, trygghet og selvtillit.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg unngikk å ta på pikken til typen min fordi jeg syntes den var så liten.. Ble veldig turn off

Anonymkode: 4d223...808

Skrevet

Gå videre. Her vil du bare ende opp med å bli missfornøyd. 

• Liker 1
Skrevet

Dere må snakke sammen om hvorfor, og så må du finne ut av hva du ønsker å akseptere for å trives.

Noen har tidligere traumer, andre har usikkerhet, og noen vet kanskje bare ikke hva de skal gjøre eller at man bør prøve. Klarer man ikke å kommunisere dette tidlig så kan dette fort blir til et ømt tema, enda vanskeligere å gjøre med og til slutt et så stort problem at dette ødelegger på andre områder.

Men snakk med henne først. Kanskje dere kan finne ut av det sammen, eller finne ut at dette ikke vil gå i lengden. Bedre nå enn senere?

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun jeg dater og har hatt sex med noen ganger nå vil ikke røre kuken min. Første gang sa hun at hun ikke ville gi meg oralsex, og jeg tenkte: "Ok, greit nok - no biggie". Men etterhvert oppdaget jeg at hun ikke rørte den, og siste gang prøvde jeg å lede hånda hennes ditover, for å sjekke. Og ja, hun vil ikke ... sier hun trenger mer tid og ble veldig defensiv om det. Jeg spurte om det var noen spesiell grunn, men det var det altså ikke.

Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det ... Hun nærmer seg 30, forresten. Det er absolutt deal breaker for meg, om grensa skal gå allerede der. Hva tenker dere?

Hun nærmer seg 30, og har skrekk for penis? 

Gjett om hun har mange issues! Er ikke lenge til før hun erkjenner ovenfor deg årsakene til hvorfor hun har penisskrekk. Jeg tipper traumer om det aller meste. 

Gjør deg selv en bjørnetjeneste, avslutt hele greia og finn deg ei dame uten issues. Livet ditt blir så bedre. 

Anonymkode: 8fa09...ee6

• Liker 3
Skrevet

Oppfører hun seg som om hun har lyst på den sex'en som dere har, da? Ville dere fremdeles hatt sex hvis hun bestemte?

Hvis så, ville jeg sagt: Gi det tid. La henne styre tempo i senga generelt. Kos mye. Skap trygghet.

Hvis det ligger noe bakom, så er det ikke sikkert hun er klar til å dele.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...