Gå til innhold

Tenk om ungen din er på kvinneguiden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du noengang tenkt over at ungen din kanskje har en bruker på kvinneguiden og kanskje leser innleggene dine, og at du kanskje leser innleggene til ungen din uten at noen av dere vet det? Da snakker jeg selvfølgelig om store barn som har tlf... Hva tenker du om at det er en liten sannsynlighet for at ungen din er inne på dette forumet? Haha!

Anonymkode: 33b16...efc

Videoannonse
Annonse
Gjest theTitanic
Skrevet

Jeg skriver ikke om henne så nei, det bekymrer meg ikke. Kg er ikke verre enn andre nettforum. Men skulle ønske hun spurte meg om råd fremfor å henge her selvsagt. Jeg finner det lite sannsynlig at hun hadde hengt her. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis vi begge svarer om samvær og bleieskift, så har vi likere interesser enn jeg trodde ;)

Anonymkode: 43c3d...847

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 15 og tror mamma hadde blitt rimelig sjokka om hun visste jeg hang på kvinneguiden

Anonymkode: 07e60...cc9

• Liker 4
Skrevet

Hihi 😊 hadde forhåpentligvis merka at det var eit barn på skrivemåten 😊 

AnonymBruker
Skrevet

Min mor er aktiv på kg, dessverre veldig aktiv på seksualitetforumet hvor hun i detaljer legger ut om sexlivet sitt med alle mennene hun har vært i forhold med. Det er ikke vanskelig å kjenne henne igjen da hun har skrevet mye under nick om erfaringer fra privatlivet, om oss barna og om jobb/økonomi. Har vært her i flere år, tok noen år før jeg var sikker på at det var henne, men har hatt mine mistanker da hun snakker med oss om det samme som hun diskuterer her inne. Vi har ikke et nært forhold, og jeg bor mange timer unna henne, så på en måte gjør det ikke så mye. Men litt spesielt uansett. Nå er jeg i midten av 20årene, så er ikke et barn da 😄

Anonymkode: d56e2...3bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...