Gå til innhold

Hvor normalt er det å reagere sånn?

Anbefalte innlegg

Gjest Warrior
Skrevet

Bare et flaut spørsmål som ikke har noe med korona å gjøre denne gang.

Hver gang jeg kommer ( samme om det er en eller flere ganger😂) får jeg en sånn skikkelig deppa følelse. Er mye deppa fra før men det blir liksom forsterket en stund rett etterpå. Av og til går det fort over og av og til varer det lenge. Normalt? Flere som har det sånn? Jeg vet det er normalt at unge jenter kan reagere litt sånn spesielt etter første gangen de har sex kan de begynne å gråte f.eks men nå er ikke det tilfellet her😂 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir skikkelig deppa nå iallefall, men det er fordi jeg føler meg ekkel og alene.

Anonymkode: 850b5...f23

Skrevet

Tror det er normalt. Mine følelser blir i alle fall forsterket etter sex. Uansett om jeg er glad eller nedfor...

Skrevet

En jeg datet før hadde det sånn. Men det er neppe det samme som når kvinner (uavhengig av alder) gråter etter sex. Når det skjer meg er jeg det motsatte av deppa, det er som om gråten er en fysisk utløsning pga sterke følelser. Jeg gjorde det med min første elsker etter skilsmissen, og jeg elsket ikke han, men likevel var det en befrielse på en måte. Har også gjort det med kjæresten min nå, det er ren lykke, aner ikke hvorfor det er gråt som er reaksjonen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Orgasmer utløser endorfiner og andre hormoner, da tømmes disse lagrene og det tar litt tid før de er fulle igjen. 

Anonymkode: fe85d...a38

• Liker 1
Gjest Warrior
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir skikkelig deppa nå iallefall, men det er fordi jeg føler meg ekkel og alene.

Anonymkode: 850b5...f23

Jeg har ikke de følelsene. Hvorfor føler du deg ekkel? Det må du aldri tro du er. 

Gjest Warrior
Skrevet

Ok Godt jeg ikke er helt unormal da😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...