Gå til innhold

Happn – bare tull?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lastet ned Happn for tre dager siden. Det er et lite ikon som angir hvor mange som har likt deg. I løpet av det første døgnet gikk den jevnt og trutt opp til "99+", og nå fikk jeg varsel med "døgnrapport" om at det er 78 som har likt meg i dag. 

Men jeg får ingen matcher/crushes!? 

Jeg har sveipet og sveipet og sveipet og sveipet, og jeg sitter igjen her med 4 crush. Fire. Først tenkte jeg at jeg kanskje bare var for kresen, og at de ca 200 som har likt meg kanskje ikke er de fineste, men nå trykket jeg "liker" på omtrent 30 stykker på rad, og jeg fikk ikke én eneste crush!

Så da lurer jeg på, er disse "like"-ene ren løgn? Eller holder Happn seriøst bevisst tilbake de som liker meg? Det er jo helt meningsløst å skulle måtte sveipe på hundrevis av folk som ikke har likt deg, når det tydeligvis er hundrevis av andre folk som har likt meg. Må jo være noe alvorlig galt med algoritmen deres i så fall. Dette gidder jeg ikke lenge. Det er i alle fall helt uaktuelt å betale en formue for å "se hvem som har likt deg"!

Noen andre med erfaringer fra Happn, gode eller dårlige?
Vet ikke hvor ellers jeg kan spørre heller, Happn-subredditen er død og begravet, og finner ingen andre Happn-forum heller. Så, noen på KG som har erfaringer?

Anonymkode: c6faf...0b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har brukt Happn  et par ganger, men sjelden fått noe ut av det.... Til tider mange likes og faktisk en del matcher - men det rare er at de kommer etter lang stund. Og mange av de bor lang unna så det skjønner jeg hvert fall ikke noe av. Og ofte kjente jeg ikke igjen de som jeg plutselig hadde et crush/match på.... 

Skjønner lite av den appen, og vet ikke helt om mange som ha fått noe ut av den. 

Anonymkode: 289e0...857

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får  masse irriterende varsler... Happn virker mest som en spam-app...

Anonymkode: c6faf...0b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare søppel, spør du meg.

De fremstiller det som en sukkersøt greie: du går forbi DEN kjekke fyren. Like etterpå plinger det på telefonen. Han har i likhet med deg Happn og nå liker dere hverandre. 

For meg var det mer bleikfeite, uattraktive kontorrotter på andre siden av gata der jeg bodde som kom fram som forslag. Æsj nei, last heller ned Tinder 

Anonymkode: b966c...da4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg mann, men jeg har mye bedre erfaring med Happn enn Tinder. Betalversjonen av Tinder ga null(!) date på et år. Happn var faktisk gitt noen dater, selv om jeg ikke har vært særlig aktiv.

Anonymkode: c780f...cd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...