Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har du et forslag, så kom med det :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Byen er vel vesentlig å få med her. Snakker vi Stavanger eller Oslo liksom? 

Anonymkode: 04a82...329

• Liker 1
Skrevet

Er Odeon mange steder i landet, så hvor mener du? 

Skrevet

oslo

Skrevet
5 minutter siden, jukkapalme said:

Er Odeon mange steder i landet, så hvor mener du? 

oslo

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Byen er vel vesentlig å få med her. Snakker vi Stavanger eller Oslo liksom? 

Anonymkode: 04a82...329

sorry oslo

Skrevet
13 minutter siden, Sykkelkongen skrev:

Mange er stengte og dyre. Og faktisk ikke engang i nærheten av kinoen eller storo storsenter!

Ville bare hjelpe deg, så ikke så nøye på lista. Er det ikke Egon på Storosenteret da? Og mækkern eller burger king? En eller annen pizzasjappe? Er en stund siden sist jeg var på Storosenteret, så husker ikke. 

Skrevet
Just now, jukkapalme said:

Ville bare hjelpe deg, så ikke så nøye på lista. Er det ikke Egon på Storosenteret da? Og mækkern eller burger king? En eller annen pizzasjappe? Er en stund siden sist jeg var på Storosenteret, så husker ikke. 

jeg har vært på den listen, hvis du sjekker adressen til de stedene på google maps, så ser du at det er et god stykke unna.

Skrevet
17 minutter siden, Sykkelkongen skrev:

jeg har vært på den listen, hvis du sjekker adressen til de stedene på google maps, så ser du at det er et god stykke unna.

Er mange i Vitaminveien og Storo senter ligger i Vitaminveien, dvs de er enten på senteret eller like ved. Men unnskyld om du ikke finner noe der, da har jeg ingen forslag. Egon er ihvertfall på senteret, mamma pizza også, bør vel finne noe spiselig på et av de stedene. De har mc Donalds på Storosenteret og ser jeg, det er ihvertfall veldig billig :) 

Skrevet
10 minutter siden, jukkapalme said:

Er mange i Vitaminveien og Storo senter ligger i Vitaminveien, dvs de er enten på senteret eller like ved. Men unnskyld om du ikke finner noe der, da har jeg ingen forslag. Egon er ihvertfall på senteret, mamma pizza også, bør vel finne noe spiselig på et av de stedene. De har mc Donalds på Storosenteret og ser jeg, det er ihvertfall veldig billig :) 

Jeg har googlet.

Derfor spør jeg her.

AnonymBruker
Skrevet

https://lostacos.no

Nesten rett ved siden av inngangen til kinoen, god mat!

Anonymkode: 4b8f6...a48

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

https://lostacos.no

Nesten rett ved siden av inngangen til kinoen, god mat!

Anonymkode: 4b8f6...a48

Takk :)

Endelig ordenlig svar, den dukket ikke opp under google søk.

AnonymBruker
Skrevet

Johnny Rockets er kanskje ikke kjempebillig, men ikke dyrere enn Egon og MYE bedre. Oslos definitivt beste milkshake, blant annet.

Anonymkode: 3b1a3...7b0

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Johnny Rockets er kanskje ikke kjempebillig, men ikke dyrere enn Egon og MYE bedre. Oslos definitivt beste milkshake, blant annet.

Anonymkode: 3b1a3...7b0

Takker og bukker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...