AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #2 Skrevet 3. juni 2020 Byen er vel vesentlig å få med her. Snakker vi Stavanger eller Oslo liksom? Anonymkode: 04a82...329 1
jukkapalme Skrevet 3. juni 2020 #3 Skrevet 3. juni 2020 Er Odeon mange steder i landet, så hvor mener du?
Sykkelkongen Skrevet 3. juni 2020 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2020 5 minutter siden, jukkapalme said: Er Odeon mange steder i landet, så hvor mener du? oslo
Sykkelkongen Skrevet 3. juni 2020 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: Byen er vel vesentlig å få med her. Snakker vi Stavanger eller Oslo liksom? Anonymkode: 04a82...329 sorry oslo
jukkapalme Skrevet 3. juni 2020 #7 Skrevet 3. juni 2020 27 minutter siden, Sykkelkongen skrev: oslo Her er en oversikt over restauranter i nærheten av Storo. https://no.tripadvisor.com/RestaurantsNear-g190479-d9578370-Storo-Oslo_Eastern_Norway.html
Sykkelkongen Skrevet 3. juni 2020 Forfatter #8 Skrevet 3. juni 2020 1 minutt siden, jukkapalme said: Her er en oversikt over restauranter i nærheten av Storo. https://no.tripadvisor.com/RestaurantsNear-g190479-d9578370-Storo-Oslo_Eastern_Norway.html Mange er stengte og dyre. Og faktisk ikke engang i nærheten av kinoen eller storo storsenter!
jukkapalme Skrevet 3. juni 2020 #9 Skrevet 3. juni 2020 13 minutter siden, Sykkelkongen skrev: Mange er stengte og dyre. Og faktisk ikke engang i nærheten av kinoen eller storo storsenter! Ville bare hjelpe deg, så ikke så nøye på lista. Er det ikke Egon på Storosenteret da? Og mækkern eller burger king? En eller annen pizzasjappe? Er en stund siden sist jeg var på Storosenteret, så husker ikke.
Sykkelkongen Skrevet 3. juni 2020 Forfatter #10 Skrevet 3. juni 2020 Just now, jukkapalme said: Ville bare hjelpe deg, så ikke så nøye på lista. Er det ikke Egon på Storosenteret da? Og mækkern eller burger king? En eller annen pizzasjappe? Er en stund siden sist jeg var på Storosenteret, så husker ikke. jeg har vært på den listen, hvis du sjekker adressen til de stedene på google maps, så ser du at det er et god stykke unna.
jukkapalme Skrevet 3. juni 2020 #11 Skrevet 3. juni 2020 17 minutter siden, Sykkelkongen skrev: jeg har vært på den listen, hvis du sjekker adressen til de stedene på google maps, så ser du at det er et god stykke unna. Er mange i Vitaminveien og Storo senter ligger i Vitaminveien, dvs de er enten på senteret eller like ved. Men unnskyld om du ikke finner noe der, da har jeg ingen forslag. Egon er ihvertfall på senteret, mamma pizza også, bør vel finne noe spiselig på et av de stedene. De har mc Donalds på Storosenteret og ser jeg, det er ihvertfall veldig billig
Sykkelkongen Skrevet 3. juni 2020 Forfatter #12 Skrevet 3. juni 2020 10 minutter siden, jukkapalme said: Er mange i Vitaminveien og Storo senter ligger i Vitaminveien, dvs de er enten på senteret eller like ved. Men unnskyld om du ikke finner noe der, da har jeg ingen forslag. Egon er ihvertfall på senteret, mamma pizza også, bør vel finne noe spiselig på et av de stedene. De har mc Donalds på Storosenteret og ser jeg, det er ihvertfall veldig billig Jeg har googlet. Derfor spør jeg her.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #13 Skrevet 3. juni 2020 https://lostacos.no Nesten rett ved siden av inngangen til kinoen, god mat! Anonymkode: 4b8f6...a48
Sykkelkongen Skrevet 3. juni 2020 Forfatter #14 Skrevet 3. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: https://lostacos.no Nesten rett ved siden av inngangen til kinoen, god mat! Anonymkode: 4b8f6...a48 Takk Endelig ordenlig svar, den dukket ikke opp under google søk.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #15 Skrevet 3. juni 2020 Johnny Rockets er kanskje ikke kjempebillig, men ikke dyrere enn Egon og MYE bedre. Oslos definitivt beste milkshake, blant annet. Anonymkode: 3b1a3...7b0
Sykkelkongen Skrevet 3. juni 2020 Forfatter #16 Skrevet 3. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Johnny Rockets er kanskje ikke kjempebillig, men ikke dyrere enn Egon og MYE bedre. Oslos definitivt beste milkshake, blant annet. Anonymkode: 3b1a3...7b0 Takker og bukker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå