AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #1 Skrevet 3. juni 2020 Finnes det noen plass å få hjelp, lavterskel? Eller finnes det frivillige besteforeldre, tanter og onkler? Jeg er blitt kronisk syk og vi er aleine uten noe hjelp av familie. Anonymkode: 68cf7...71b
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #2 Skrevet 3. juni 2020 https://homestartnorge.no/ Disse f.eks? Eller så kan du poste et innlegg på Facebook, kanskje det finnes en «oppslagstavle-gruppe» for nærområdet ditt? Eller så kan du lage annonse på finn.no kanskje? Anonymkode: f40d9...29f
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #3 Skrevet 3. juni 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finnes det noen plass å få hjelp, lavterskel? Eller finnes det frivillige besteforeldre, tanter og onkler? Jeg er blitt kronisk syk og vi er aleine uten noe hjelp av familie. Anonymkode: 68cf7...71b Hvis du ønsker bonus-foreldre kun for å få hjelp og ikke avlastning så bør du understreke dette i annonsene dine. Anonymkode: 54eee...54b 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #4 Skrevet 3. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis du ønsker bonus-foreldre kun for å få hjelp og ikke avlastning så bør du understreke dette i annonsene dine. Anonymkode: 54eee...54b Mente bonus-besteforeldre såklart. Anonymkode: 54eee...54b
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #5 Skrevet 3. juni 2020 Takk. Homestart virket fint. Tror ikke jeg tørr å legge ut noe på Facebook eller finn. Er det folk som gjør det? Anonymkode: 68cf7...71b
Tatja Skrevet 3. juni 2020 #6 Skrevet 3. juni 2020 Ikke legg ut åpent på Facebook eller i lokalavis. Vi gjorde det (lokalavis), og det var et eldre par som kontaktet oss. De sendte oss en mail fredag kveld, som vi ikke rakk å svare på før de lørdag formiddag hadde sporet opp våre telefonnr. og begynte å terrorisere oss. Påsto vi ikke syntes de var bra nok, at det var derfor vi ikke hadde svart. Meldingene var så stygge, at vi en stund ble redde og dro på hytta (trusler om å oppsøke oss). Varte 1 ukes tid med meldinger, de prøvde også å ringe oss, men så dabbet det av og tok heldigvis slutt. (Vi svarte aldri). Vi bestemte oss for å ALDRI gjøre noe lignende igjen. Vi var så sårbare den gang, med lite nettverk, og dette gikk skikkelig innpå oss. Du kan evt forsøke besøkstjenesten i Røde Kors, eller Frivillighetstjenesten i din kommune. Det tror jeg er en tryggere måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå