AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #1 Skrevet 3. juni 2020 Hva var symptomene dine? Og hvor langt var du når du oppdaget det? Anonymkode: a8b7e...d72
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #2 Skrevet 3. juni 2020 Vaginalblødning (ikke store mengder), og etterhvert ubehag i magen når jeg gikk/småløp/strakk meg bakover. Den var sprukket. Husker ikke hvor langt jeg var på vei, 7 uker kanskje? Anonymkode: 3f3fb...f45
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #4 Skrevet 3. juni 2020 Smerter i magen fra før positiv test (dvs fra før uke 4), disse smertene ble bare verre og verre, såpass at jeg ikke kunne kjøre til legen selv. Småblødde også litt. Legen tok meg ikke på alvor, men jeg ble heldigvis sendt på ultralyd selv om hun "trodde alt var normalt, det er normalt med litt smerter og blødninger tidlig i svangerskapet".. Joda, men ikke sånn som det.. Fikk ultralyd og ble hasteoperert samme dag. Jeg var da 6 uker på vei. Egglederen var på vei til å sprekke og den ble fjernet. Anonymkode: 76179...aa7
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #5 Skrevet 7. juni 2020 Ja desverre. Dette hendte i mitt 3 svangerskap. Fikk senere positiv test og svakere. Ca 4-5 dager etter positiv test fikk jeg en pitteliten blødning. Denne stoppet samme dag (spotting med litt slim). Da jeg var 5 +4 fikk jeg en ny blødning, fortsatt mer som spotting. (Lys rødt på papir etter do besøk). Da denne fortsatte på dag 3 bestemte jeg meg for å sjekke det opp og bestilte time hos privat gyn. Fikk der beskjed om svangerskap utenfor livmoren. Hadde igrun veldig lite symptomer, vage små stikk iblant på venstre siden, men hadde selv en følelse på at noe var galt. Har i alle mine svangerskap hatt blødninger og tenkte nødvendigvis ikke det betydde at noe var galt. Er gravid igjen med nr 3 nå så mitt 4 svangerskap☺hos meg ordnet kroppen selv opp heldigvis, blei godt fulgt opp på sykehuset. Anonymkode: b9eb9...f7c
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #6 Skrevet 8. juni 2020 Har hatt det mitt første gravitet ble veldig oppblåst, stikket i magen trøtt, sliten vondt i korsryggen også hadde jeg små blødninger. Endte opp med spoanabort i uke 7 🤔 Anonymkode: e2492...905
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå