AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #1 Skrevet 3. juni 2020 Jeg prøver å kutte ut sukker (i hvertfall i ukedagene) da det legger seg rundt midjen. Et par ganger nå så har jeg laget meg eggedosis når jeg fyser, men har byttet ut sukker med sukrin. Sist gang jeg lagde det så raspa jeg bittelitt 70% sjokolade og strødde på toppen. Driter jeg meg ut her, eller er det greit å spise? Anonymkode: dae4d...8cb
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #2 Skrevet 3. juni 2020 Dette er helt greit å spise. Påvirker blodsukkeret i liten grad, og masse god næring i egg. 😊 Anonymkode: c85a0...6ef 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #3 Skrevet 3. juni 2020 Skulle til å si «spøker du?!?», men jeg tenkte eggedosis med hvitt sukker 😅 Sukrin er jo innafor. Er en del oppskrifter på ulikt hos vektklubber der du kan lage noe søtt (kake ol), med sukrin og spare kalorier Men bare husk alt med måte 😄 Anonymkode: 50443...413 2
Gjest Albbas Skrevet 3. juni 2020 #4 Skrevet 3. juni 2020 Egg er veldig, veldig sunt, og uten sukkeret blir det jo rett og slett supermat, næringsmessig.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #5 Skrevet 3. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg prøver å kutte ut sukker (i hvertfall i ukedagene) da det legger seg rundt midjen. Et par ganger nå så har jeg laget meg eggedosis når jeg fyser, men har byttet ut sukker med sukrin. Sist gang jeg lagde det så raspa jeg bittelitt 70% sjokolade og strødde på toppen. Driter jeg meg ut her, eller er det greit å spise? Anonymkode: dae4d...8cb Bruk egg på andre måter: kokt, stekt, omelett etc. Du lurer deg selv trill rundt når du er FYSEN!!! Blir så matt av hjernedøde mennesker som ikke forstår dette. Ja, du driter deg UT!! Anonymkode: 17cf0...908
Camillapb Skrevet 3. juni 2020 #6 Skrevet 3. juni 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruk egg på andre måter: kokt, stekt, omelett etc. Du lurer deg selv trill rundt når du er FYSEN!!! Blir så matt av hjernedøde mennesker som ikke forstår dette. Ja, du driter deg UT!! Anonymkode: 17cf0...908 Begrunn gjerne 6
Ellam Skrevet 3. juni 2020 #7 Skrevet 3. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bruk egg på andre måter: kokt, stekt, omelett etc. Du lurer deg selv trill rundt når du er FYSEN!!! Blir så matt av hjernedøde mennesker som ikke forstår dette. Ja, du driter deg UT!! Anonymkode: 17cf0...908 Her er jeg uenig! Eggedosis med sukrin er helt innafor. Hos noen kan sukkererstatninger trigge sukkerbehovet, men absolutt ikke for alle. TS: Nei du driter deg ikke ut. Eggedosis med sukrin er et mye bedre alternativ enn å spise noe med mye sukker. Om du kjenner at dette trigger behovet for mer søtt, så kanskje det er lurt å kutte ut dette, men for mange så gjør det ikke det:) 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #8 Skrevet 3. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bruk egg på andre måter: kokt, stekt, omelett etc. Du lurer deg selv trill rundt når du er FYSEN!!! Blir så matt av hjernedøde mennesker som ikke forstår dette. Ja, du driter deg UT!! Anonymkode: 17cf0...908 I alle dager.. 😶 Anonymkode: c85a0...6ef 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå