Gå til innhold

Tips til ny (ikke kjempedyr) pulsklokke?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har en pulsklokke som begynner å bli veldig mange år gammel. Den funker helt greit, men det tar så lang tid fra jeg starter den til at den måler riktig puls at jeg vurderer nå å kjøpe meg en ny. Jeg har GPS og løpestegsanalyse i skoene mine, så det eneste jeg egentlig trenger i en pulsklokke er at den måler puls og at den har en relativt riktig kaloriforbrenning. Jeg har polar nå og synes egentlig det er fint at jeg i appen kan se hva slags type trening jeg har gjort (typ basistrening, tempo, maksimaltrening), så hadde vært fint dersom et annet merke enn polar anbefales at det er mulighet for å se det i appen. 

Med ikke for dyr mener jeg under 3000 kr.

Takk på forhånd. 

Anonymkode: 91b22...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har polar ignite og liker den godt. Samboeren har polar vantage og er fornøyd med den. 

De er ganske like i oppsett med treningsprofiler osv, men ignite er ganske mye mindre og passer bedre til mitt smale håndledd 😊 begge to har pulsmåling på håndleddet, men man kan koble til pulsbånd også da håndleddsmåleren er ganske mye mindre presis. 

Når det kommer til kalorioversikt så har begge klokkene dette, men som på de fleste treningsklokker så ville jeg ikke stolt blindt på den 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du er fornøyd med Polar, er Vantage eller Ignite klokker som flere er fornøyd med! 

Anonymkode: 3d898...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har Garmin Vivomove HR.

Anonymkode: cd0d0...573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...