Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2005 #1 Skrevet 29. juni 2005 Var på HM i dag, og fant meg noen fine skjørt. Problemet var at de alle var så høye i livet. Til og med en- til to størrelser større enn det jeg vanligvis bruker, måtte sitte helt oppi midjen for at det skulle se sånn noenlunde ok ut. Har jeg en veldig rar kropp, eller misforstår jeg noe når jeg gjerne vil ha skjørtene i hoftehøyde/litt over. Jeg får liksom ikke noe mageparti igjen jeg, når underdelen sitter så høyt, og det er rett og slett ubehagelig. I tillegg ser det litt teit ut på meg når toppen må ligge utenpå skjørtet langt nedover magen. Hvis skjørtet er ettersittende over rumpa får jeg i tillegg verdens største rumpe som aldri slutter i overkant på en måte. Synes HM spesielt har veldig merkelige fasonger, på Vero Moda, Lene V osv. synes jeg ikke det er så stort problem. sukk...
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2005 #2 Skrevet 29. juni 2005 Helt enig, må ha hoftelengde, ellers ser det jo helt bøst ut! De jeg har kjøpt der (med glidelås) er kjempehøye i livet, hennes bør slutte med dette!
Gjest Gjesta Skrevet 30. juni 2005 #3 Skrevet 30. juni 2005 Nå er ikke jeg den som bruker mest skjørt her inne, men jeg er HELT enig med dere! Jeg har akkurat kastet et i og for seg stilig fløyelsskjørt fra H&M fordi fasongen var helt rar. Forholdet mellom liv og hofte passet ikke overens i det hele tatt. :evil:
Morea Skrevet 30. juni 2005 #5 Skrevet 30. juni 2005 Samme her! Ikke noe merkelig kroppsfasong på meg heller. Det er litt drøyt når en kan risikere å få svetteringer på sjørtelivet...
Dagoberta Skrevet 30. juni 2005 #6 Skrevet 30. juni 2005 Har akkurat bestilt et skjørt fra HM som så så bra ut på bildet Dere skulle advart meg litt tidligere
Gjest gjest1 Skrevet 30. juni 2005 #7 Skrevet 30. juni 2005 Det er litt drøyt når en kan risikere å få svetteringer på sjørtelivet... Kjekt å lese dette her egentlig. Jeg trodde det bare var meg som ikke helt passer inn i disse skjørtene.
Gjest gjest1 Skrevet 30. juni 2005 #8 Skrevet 30. juni 2005 Noen bør vise disse sydamene denne tråden, så de skjerper seg :o
Gjest gjest1 Skrevet 30. juni 2005 #9 Skrevet 30. juni 2005 Noen bør vise disse sydamene denne tråden' date=' så de skjerper seg :o[/quote'] eller designerne, de stakkars sydamene i kina eller hvor det er kan jo ikke gjøre annet enn de får beskjed om. Håper HM har undercover spanere på KG.
Hilde Skrevet 30. juni 2005 #10 Skrevet 30. juni 2005 Samme har skjedd meg. Jeg kjøpte et skjørt som jeg regnet med skulle passe akkurat, men det passet absolutt ikke. Jeg har gått litt ned i vekt, så jeg regnet med at jeg ikke hadde blitt helt fortrolig med nye klesstørrelser, men alle andre klær har passet i størrelsen, så noe rart var det.. Greit at det ikke bare er jeg som sliter da!
CecilieB Skrevet 30. juni 2005 #11 Skrevet 30. juni 2005 Skjørtene passer helt fint på meg. Nå er det jo ikke alt som skal henge langt ned på rompa så sprekken viser heller da.
MorningStar Skrevet 30. juni 2005 #12 Skrevet 30. juni 2005 Jeg kjøper ikke annet på HM enn undertøy. Klærne der har så rare fasonger at ingenting passer meg.
Malama Skrevet 1. juli 2005 #14 Skrevet 1. juli 2005 Ahh, det er dit jeg må gå da?? For jeg kan ikke FORDRA at skjørne absolutt skal henge på hotene, hva har jeg midje til kanskje? Livet skal være i livet, og livet, det er midja det! Men jeg bruker ganske små størresler, og liker korte skjørt, og oppdager at disse dumme hofteskjørtene, de vil også gjerne ligge i ivet (det ER tross alt der jeg er smalest) også kryper de oppover, og da blir de veeeeeldig korte. Men når skjørtet så abslott skal være på hodtene, og toppene ikke er så ektsremt alnge, så titter magen ut... Magen min er ikke stor eller noe, det er kke det, men den er bleik Også jobber jeg sammen med en del som er eldre enn meg og ser stygt på mager som titter frem... Så, jeg vil gjerne ha skjørt som sitter der ting skulle sitte før denne hofte-moten kom... (Og jeg håper den snart er på vei bort igjen, hvilket det kanskje kan tyde på, sdien dere ikke får dem til å sitte på hoftene!!! Wee )
Gjest Gjesta Skrevet 1. juli 2005 #15 Skrevet 1. juli 2005 Vel, jeg har heller ikke noe særlig til hofter, men H&M-skjørtene sitter ikke allikevel...De er bare totalt mislykkede i fasongen.
Gjest Virvel Skrevet 3. juli 2005 #16 Skrevet 3. juli 2005 H&M sine skjørt må jeg ofte kjøpe i en størrelse større for at de skal sitte slik jeg vil. Kjøper jeg dem i min egentlige størrelse har de veldig lett for å skli opp når jeg beveger på meg, og det er skikkelig irriterende.
Gjest Velværegjesten Skrevet 4. juli 2005 #17 Skrevet 4. juli 2005 med min store blubbemage passer skjørtene på hm meg veldig fint for meg er det et større problem med bukser for tida: alt skal være så lavt i livet at magen ruller over. ser ikke bra ut Word osv. for å si meg enig:)
Gjest seroxata Skrevet 4. juli 2005 #18 Skrevet 4. juli 2005 jeg har og merket at de er litt særere enn andre skjørt.. men har pleid å gå fint, hvis jeg kjøper en størrelse større enn det jeg vanligvis bruker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå