Gå til innhold

Arbeidsgiver ringte referansen min i går, ikke hørt noe i dag.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dette et dårlig tegn? Hadde liksom regnet med at de ville ta kontakt i dag hvis jeg hadde fått jobben.. Aner ikke hvor mange andre søkere de har på lista. Har så lyst på denne jobben, så jeg går bare og venter på denne telefonen. 

Hvor lang tid tok det fra de ringte referansene dine, til du fikk tilbud om stillingen? Eventuelt til du fikk beskjed om at du ikke hadde fått den?

Anonymkode: a96ca...75a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå skal de kanskje ringe andre referanser, og diskutere og bli enige, og skrive en innstilling, og sende og få godkjent den innstillingen hos ledelsen og HR, SÅ blir man kontaktet. Dette er i det offentlige. 

Det at de ringte referansen er et veldig godt tegn, og at du ikke har hørt noe i dag betyr lite. 

Anonymkode: e2359...ef7

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Kan ta uker

Anonymkode: 0f28e...0a1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå skal de kanskje ringe andre referanser, og diskutere og bli enige, og skrive en innstilling, og sende og få godkjent den innstillingen hos ledelsen og HR, SÅ blir man kontaktet. Dette er i det offentlige. 

Det at de ringte referansen er et veldig godt tegn, og at du ikke har hørt noe i dag betyr lite. 

Anonymkode: e2359...ef7

Godt å høre! Dette er en stilling i et privat firma. Men det er sikkert en del som skal på plass, som du sier. Får bare smøre meg med tålmodighet.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ta uker

Anonymkode: 0f28e...0a1

De sa da jeg var på intervju at det kom til å gå raskt. Det har vært litt forsinkelser ifm korona.

AnonymBruker
Skrevet

Med min arbeidsgiver sa de at de skulle bestemme seg før påske. Fikk jobben i slutten av mai 😛 

Anonymkode: 2b93f...444

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk jobben!

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk jobben!

Gratulerer!!!!! :) 

Anonymkode: 154fb...750

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk jobben!

Kult! Grattis :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...