AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #1 Skrevet 3. juni 2020 Er dette et dårlig tegn? Hadde liksom regnet med at de ville ta kontakt i dag hvis jeg hadde fått jobben.. Aner ikke hvor mange andre søkere de har på lista. Har så lyst på denne jobben, så jeg går bare og venter på denne telefonen. Hvor lang tid tok det fra de ringte referansene dine, til du fikk tilbud om stillingen? Eventuelt til du fikk beskjed om at du ikke hadde fått den? Anonymkode: a96ca...75a
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #2 Skrevet 3. juni 2020 Nå skal de kanskje ringe andre referanser, og diskutere og bli enige, og skrive en innstilling, og sende og få godkjent den innstillingen hos ledelsen og HR, SÅ blir man kontaktet. Dette er i det offentlige. Det at de ringte referansen er et veldig godt tegn, og at du ikke har hørt noe i dag betyr lite. Anonymkode: e2359...ef7 7
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #4 Skrevet 3. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå skal de kanskje ringe andre referanser, og diskutere og bli enige, og skrive en innstilling, og sende og få godkjent den innstillingen hos ledelsen og HR, SÅ blir man kontaktet. Dette er i det offentlige. Det at de ringte referansen er et veldig godt tegn, og at du ikke har hørt noe i dag betyr lite. Anonymkode: e2359...ef7 Godt å høre! Dette er en stilling i et privat firma. Men det er sikkert en del som skal på plass, som du sier. Får bare smøre meg med tålmodighet. Anonymkode: a96ca...75a
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #5 Skrevet 3. juni 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan ta uker Anonymkode: 0f28e...0a1 De sa da jeg var på intervju at det kom til å gå raskt. Det har vært litt forsinkelser ifm korona. Anonymkode: a96ca...75a
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #6 Skrevet 3. juni 2020 Med min arbeidsgiver sa de at de skulle bestemme seg før påske. Fikk jobben i slutten av mai 😛 Anonymkode: 2b93f...444 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #8 Skrevet 4. juni 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk jobben! Anonymkode: a96ca...75a Gratulerer!!!!! Anonymkode: 154fb...750 1
Million Skrevet 4. juni 2020 #9 Skrevet 4. juni 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk jobben! Anonymkode: a96ca...75a Kult! Grattis 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå