AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #1 Skrevet 3. juni 2020 Ser mye fint jeg vil ha fra Tise, kontakter diverse selgere å sier jeg er interesert i et plagg men har den oppfatning av at det er få som gidder å svare på henvendelser, kan gå dager/uker eller ikke noe svar i det hele tatt.🙍 Om en har ting for salg så vil man jo bli kvitt det, en får jo opp varsel både på appen og mail.. Frustrerende Anonymkode: 3a2b3...e7a 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #2 Skrevet 3. juni 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser mye fint jeg vil ha fra Tise, kontakter diverse selgere å sier jeg er interesert i et plagg men har den oppfatning av at det er få som gidder å svare på henvendelser, kan gå dager/uker eller ikke noe svar i det hele tatt.🙍 Om en har ting for salg så vil man jo bli kvitt det, en får jo opp varsel både på appen og mail.. Frustrerende Anonymkode: 3a2b3...e7a Jeg la ut noe på tise, og fikk faktisk ikke varsel verken i app eller Mail selv om jeg har satt på varsling🤷🏼♀️ Så at jeg brukte noen dager på å svare, var ikke med vilje. Anonymkode: f272f...586 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå